دیدار مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران با اسقف اعظم ارامنه تهران

تهران (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران به مناسبت سال نوی میلادی با اسقف اعظم ارامنه تهران دیدار و گفتگو کرد.

کد مطلب: ۹۹۰۹۰۹
لینک کوتاه کپی شد
دیدار مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران با اسقف اعظم ارامنه تهران

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، عبدالرضا فولادوند، مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران، در دیدار صمیمی با سبوه سرکیسیان، ضمن تبریک سال نو میلادی، با اشاره به تلاش آموزش و پرورش برای ایجاد حس آرامش برای دانش آموزان ارامنه و تربیت نسلی که مایهی افتخار ایران عزیز باشد گفت: تعلیم و تربیت در ادیان مختلف تاکید شده است. معتقدیم که تعلیم و تربیت دینی باید در اولویت امور باشد. خوشبختانه ارامنه در پیشرفت مملکت نقش بسیار مهمی ایفا کرده اند.
عبدالرضا فولادوند، جامعه ارامنه را از موثرترین اقلیت ها در کشور عنوان کرد که پا به پای سایر ایرانیان در تمامی مراحل حضور داشته اند و افزود: اقلیت های دینی جدای از ایران عزیز نیستند و همانند فرزندان ما هستند.
وی به نقش ارامنه در صحنه های مختلف به خصوص هشت سال دفاع مقدس اشاره و بر پیگیری موضوعات مرتبط با مدارس اقلیت تاکید کرد.


سبوه سرکیسیان، اسقف اعظم ارامنه تهران نیز در دیدار با عبدالرضا فولادوند، با اشاره به اینکه وظیفه خطیر تربیت بر عهده مسئولان آموزش و پرورش است، گفت: ارامنه هزاران سال است که در همه صحنه ها و به خصوص در انقلاب ایران حضور فعال داشتند.
وی با اشاره به همزیستی بسیار خوب جامعه ارامنه با مسلمانان، گفتگو را کلید حل مشکلات دانست و افزود: به مدت 20 سال است که در ایران ساکن هستم و به مناسب های مختلف ضمن آرزوی سلامت برای رهبر و دولت مردان ایران؛ نسبت به برقراری صلح و امنیت برای همه اقشار و مردم تاکید کرده ام.
سبوه سرکیسیان، با اشاره به آغاز سال نو میلادی گفت: سال نو، یادآوری می کند که به عنوان یک انسان به بازنگری درونی بپردازیم. نوآوری درونی باید از افکار و ایمان آغاز شود. این یکی از اصول بسیار مهم در تربیت انسان هاست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار