برگزاری جشن الفبای نوگلان قرآن آموز کانون شهید رجایی ناحیه دو شهر ری

شهر ری(پانا) - جشن نوگلان قرانی ویژه نونهالان و کودکان و به منظور توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی زیر نظر کارشناسان قرآنی که آموزش های لازم را سپری کرده اند درکانون شهید رجایی ناحیه دو شهر ری با حضور مسئولینی از اداره آموزش و پرورش ناحیه دو ری وخانواده نوگلان قرآنی برگزار شد.

کد مطلب: ۹۹۰۸۹۸
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جشن الفبای نوگلان قرآن آموز کانون شهید رجایی ناحیه دو شهر ری

حجت‌‌عباسی‌‌معاون پرورشی و تربیت بدنی‌آموزش و پرورش ناحیه دوشهر ری هدف از برگزاری این جشن، تشویق نوگلان به آموزش علوم قرآنی و کاربرد آن در زندگی روزمره و سرلوحه قرار دادن آموزه های قرآنی در رفتار و کردار خود و استفاده آنها برای پیشبرد اهداف متعالی زندگی در کنار محیطی شاد و مفرح عنوان نمود.

اودر ادامه؛با تاکید بر اعتلا فرهنگ قرآنی در بین خانواده‌ها به ویژه خردسالان با ابراز خرسندی از این برنامهابراز امیدواری کرد تا مقدمه ای برای ترغیب وتشویق کودکان به آموختن قرآن بشود.
مرصعی‌مدیرکانون‌شهیدرجایی‌عنوان‌کرد: برای پربار شدن کلاسهای قرآنی خردسالان می‌توان به فعالیت‌هایی مثل برگزاری کلاسها خارج از کلاس درس، بهره گرفتن از داستانهای انبیاء، شروع کلاسها با ورزش وشعرهای کودکانه، برگزاری مسابقه واهدای جوایز و خوشنویسی آیات قرآن اشاره کرد و ما با برگزار کردن اینگونه برنامه ها سعی در ترغیب کودکان به فراگرفتن قرآن داریم .

/خبرنگار:جواد تلطفی/


ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار