ششمین المپیاد ورزشی درون مدرسه ای

برگزاری افتتاحیه المپیاد ورزشی درون مدسه ای شهرستان آبادان

آبادان (پانا) - معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش آبادان در آیین افتتاح المپیاد ورزشی درون مدرسه ای شهرستان آبادان در دبستان جلال آل احمد گفت: رویکرد آموزش و پرورش در برگزاری المپیادهای ورزشی درون مدرسه ای بهره گیری از توان خود دانش آموزان در اجرای این المپیادهاست.

کد مطلب: ۹۹۰۸۶۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری افتتاحیه المپیاد ورزشی درون مدسه ای شهرستان آبادان

حبیب اله رمضانی ضمن قدردانی از تلاش همکاران تربیت‌بدنی در مدارس، اظهار کرد: امروز افتتاحیه المپیاد ورزشی درون مدرسه ای آبادان در دبستان جلال آل احمد برگزار شد.

او در ادامه بیان داشت: ارتقا شاخص های سلامت و تندرستی دانش آموزان آبادان از اولویت های عملکردی مجموعه تعلیم و تربیت شهرستان است و برگزاری المپیادهای ورزشی درون مدرسه ای که در رشته های مختلف ورزشی برگزار می شود گامی مهم در راستای نیل به این هدف اولویت دار است.

رمضانی با اشاره به اهمیت تربیت بدنی در مدارس خاطر نشان کرد: المپیادهای ورزشی از آن دسته فعالیت‌هایی است که همه امکانات مدرسه را در اختیار دانش آموزان قرار می‌ دهد تا توانمندی‌های مدرسه در حوزه تربیت‌بدنی دانش آموزان به کار گرفته شود.

معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش آبادان خاطرنشان کرد: این المپیاد ورزشی با استقبال پرشور دانش آموزان در مقاطع سنی مختلف روبرو شده است و فرصت مناسبی را برای معرفی استعدادهای ورزشی فراهم می نماید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار