انتصاب معاون جدید آموزش متوسطه آموزش و پرورش مراغه

مراغه (پانا) - معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش مراغه معرفی شد.

کد مطلب: ۹۹۰۸۶۳
لینک کوتاه کپی شد
انتصاب معاون جدید آموزش متوسطه آموزش و پرورش مراغه

در جلسه شورای اداری آموزش و پرورش مراغه و طی حکمی از سوی مدیر این مجموعه ،فرهاد کریمی به عنوان معاون جدید آموزش و پرورش مراغه معرفی و از خدمات علی زرین نشان معاون سابق قدردانی بعمل آمد.

معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش مراغه در این جلسه با بیان اینکه کار تک سلیقه ای در این مجموعه کاربرد ندارد ،گفت: خردجمعی ، کار گروهی و مشارکتی موجب پیشبرد اهداف و برنامه های آموزش و پرورش خواهد بود.

رضا آسیابی افزود : بی قراری در راستای خدمت گذاری به مردم ،فرهنگیان و دانش آموزان باید در اولویت کارهای کارمندان این مجموعه باشد.

وی تعهد به سازمان و تعهد به کاررا یک شخصیت سازمانی دانست و اضافه کرد : قانون گرایی ،نظم و انظباط ، احترام و تکریم و اعتماد آفرینی ،خط و مشی دستگاه تعلیم و تربیت این شهرستان می باشد.

آسیابی در ادامه با اشاره به شعار سال "رونق تولید "ادامه داد: در این راستا ،باید به مهارت آموزی ،کارآفرینی و دست سازهای دانش آموزان در مدارس توجه ویژه ای شود.

وی ،هر دانش آموز ،یک مسئول را از دیگر طرح های اجرایی آموزش و پرورش مراغه عنوان کرد و افزود : این طرح در جهت توانمند سازی دانش آموزان و مشارکت دادن آن ها در امورات اجرایی مدارس و آماده سازی آن ها برای مسئولیت های مختلف در آینده اجرایی می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار