بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان یزد:

طرح ۱۰۰۳۱ مصوبه هیئت امنای دانشگاه فرهنگیان یزد به سرعت اجرایی و عملیاتی شود

یزد(پانا)- بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان یزد در نامه ای نوشت: طرح ۱۰۰۳۱ مصوبه هیئت امنای دانشگاه فرهنگیان یزد به سرعت اجرایی و عملیاتی شود تا ۱۰۰ هکتار زمین در اختیار پردیس دانشگاه فرهنگیان استان یزد قرار گیرد.

کد مطلب: ۹۹۰۸۴۲
لینک کوتاه کپی شد
طرح ۱۰۰۳۱ مصوبه هیئت امنای دانشگاه فرهنگیان یزد به سرعت اجرایی و عملیاتی شود

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان یزد در نامه‌ای به حسینی پور، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد به بیان مشکلات دانشجویان این دانشگاه پرداخت و نوشت: طرح ۱۰۰۳۱ مصوبه هیئت امنای دانشگاه فرهنگیان یزد به سرعت اجرایی و عملیاتی شود. متن کامل این نامه به شرح زیر است:

جناب آقای مهندس حسینی پور ریاست محترم سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد

با عنایت به تاکیدات فراوان مقام معظم رهبری به دانشگاه ماموریت محور و معلم محور پرور فرهنگیان بر آن شدیم بخشی از مسائل مشکلات و معضلاتی را که بر سر راه تربیت قشر عظیم الشان معلم و دانشجو معلم قرار دارد به عرضتان برسانیم.

۱-لغو کلیه بودجه‌های فرهنگی دانشگاه‌های فرهنگیان سراسر کشور مطابق با بخش نامه ۲۰۰/۵۳۷۱/۵۰۰۰۰۰ ارسال شده به تمامی مراکز دانشگاه‌های فرهنگیان کشور که در نتیجه آن بخش عظیمی از فعالیت ها، همایشات، جشنواره ها، مسابقاتی که در راستای رشد روحی، جسمی و معنوی دانشجو معلمان در سال‌های گذشته برگزار می‌گردید لغو گردیده است.

۲-با توجه به سونامی بازنشستگی فرهنگیان فرهیخته در سال‌های اخیر و نیزدر پی آن جذب حداکثری دانشجو معلمان جوان در دو سال اخیر لازم به ذکر است قریب به اتفاق مراکز دانشگاه‌های فرهنگیان در سراسر کشور فاقد امکانات لازم از لحاظ مختلف نظیر ضعف در امکانات رفاهی، آموزشی، قدیمی بودن امکانات و... می‌باشند که دانشگاه فرهنگیان یزد واحد برادران (شهیدان پاکینژاد) نیز از موارد ذکر شده در فوق مستثنی نیست و ساختمان قدیمی ۵۰ سال ساخت آن واحد و نیز نبود بودجه لازم در جهت بازسازی‌های لازم آن از جمله مواردی می‌باشند که ان شالله با عنایت شخص جنابعالی حل خواهد شد.

۳-موقعیت جغرافیایی نامساعد و نامناسب دانشگاه فرهنگیان واحد خواهران یزد (پردیس فاطمه الزهرا) و کم لطفی‌های صورت گرفته در جابه جایی آن لازم به ذکر است دانشگاه فرهنگیان یزد واحد فاطمه الزهرا (خواهران) در محروم‌ترین و کم برخوردار از امکانات و خدمات رفاهی و شهری در منطقه خیابان خرمشهر حسن آباد یزد قرار دارد. این دانشگاه در حال حاضر در یک مرکز دبیرستان شبانه روزی قدیمی به فعالیت خود ادامه می‌دهد که امکانات رفاهی و آموزشی لازم و شایسته برای دانشجو معلمان و آینده سازان میهن عزیزمان ایران اسلامی نیست.

۴-تسریع در اجرایی شدن و عملیاتی شدن طرح ۱۰۰۳۱ مصوبه هیئت امنای دانشگاه فرهنگیان یزد لازم به ذکر است این طرح کشوری بوده و طبق آن ۱۰۰ هکتار زمین در اختیار پردیس دانشگاه فرهنگیان استان یزد قرار خواهد گرفت تا در محیطی مناسب جدید و کارآمد پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان استان یزد ساخته و مورد بهره برداری قرار گیرد.

مسائل معضلات و دغدغه‌های ذکر شده از اصلی‌ترین مطالبات دانشجو معلمان، نومعلمان و آینده سازان این مرز و بومی می‌باشد.

امید است با در اولویت قرار دادن موارد فوق مسائل ذکر شده را به نحو احسن پیگیری و حل و فصل نمایید تا در امر تعلیم و تربیت کشور و تربیت و آموزش قشر عظیم الشان معلم خللی وارد نگردد.
پیشاپیش از حسن عنایت و حسن توجه جنابعالی صمیمانه کمال تشکر را داریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار