بصیرت یک حقیقت قرآنی، دینی و ارزشمند است

کاشمر (پانا)- در اجتماع با شکوه مردم همیشه در صحنه کاشمر که به مناسبت ۹ دی در سالن اجتماعات امامزاده سید حمزه برگزار شده بود ، حجت الاسلام شریعتی تبار مدرس حوزه و دانشگاه آزاد اظهار کرد: 9 دی روز بصیرت و تجدید میثاق ملت با ولایت است و این روز را نباید به فراموشی سپرد بلکه دائما و پیوسته باید یاد آوری کنید.

کد مطلب: ۹۹۰۸۴۱
لینک کوتاه کپی شد
بصیرت یک حقیقت قرآنی،  دینی و ارزشمند است

حجت الاسلام شریعتی تبار ۹ دی را روز بسیار بزرگ و از ایام الله دانست و گفت: ۹ دی روز بصیرت و تجدید میثاق ملت با ولایت است و این روز را نباید به فراموشی سپرد بلکه دائما و پیوسته باید یاد آوری کنید ،چرا که امروز یکی از روز های حساس و سرنوشت ساز تاریخ انقلاب اسلامی است .

وی در ادامه افزود:ا مروز مردم در این اجتماعات پر شور و حماسی که در سراسر کشور و در گرامیداشت یوم الله ۹ دی برگزار شد، به آمریکا و آل سعود و مزدوران منطقه و فتنه گران و مزدوران داخلی نشان دادند که اگر چه بعضی سوء مدیریت ها و اختلافات هست ولی اگر انقلاب و خون شهدا بخواهد آسیب ببیند، تک تک مردم با مشت های گره کرده در صحنه حاضر خواهند شد و مشت های خود را به دهان مزدوران و فتنه گران خواهند کوبید.

حجت الاسلام شریعتی تبار بصیرت و ولایت را دو واژه بسیار مهم، کلیدی و راهبردی دانست و گفت: نتیجه بصیرت ،هوشیاری، توجه به شرایط و موقعیت و دشمن شناسی حضور به هنگام و با صلابت در صحنه هایی است که حضور ملت لازم است.

وی همچنین ضمن اینکه بصیرت را یک حقیقت قرآنی و ارزشمند معرفی کرد به بیان عوامل بصیرت پرداخت و افزود:ذ کر و یاد خدا و تقوای الهی از عوامل بصیرت هستند و کسانی که تقوا الهی و دینی سیاسی دارند ، وقتی در معرض شیاطین قرار بگیرند و شیاطین بخواهند او را دچار فتنه کنند به یاد خدا می افتد و توطئه شیاطین نقش بر آب می شود.

وی همچنین مهم ترین موانع بصیرت را حب دنیا، جاه طلبی،قدرت طلبی ،مال اندوزی و به دنبال غنائم جنگی رفتن دانست و گفت: نتیجه این جاه طلبی ها این است که هر روز شاهد یک پرونده اختلاس و مفسده اقتصادی که همه ملت را آزار می دهد هستیم.

حجت الاسلام شریعتی تبار بخش عظیم مشکلات امروز جامعه را ناشی از سوء مدیریت بعضی از مسئولین و همچنین فسادها و رانت خوری های ظالمانه را نشانه بی بصیرتی بعضی مسئولان دانست و اظهار کرد: مردم با بصیرت ما باتوجه به مشکلات کنونی و اعتراض به این فسادها و ظلم بعضی ها، هرجا انقلاب و دفاع از ولایت به حضورشان نیاز داشته به صحنه آمده و می آیند

وی افزود: بصیرت مدیر و مسئول اینجا تجلی پیدا می کند که شب و روز خود را خدمتگزار خالصی برای مردم بداند و یک باری از دوش این ملت بردارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار