کوچکی‌نژاد:

موسسات کنکور پردرآمد باید مالیات دهند

تهران (پانا) - عضو کمیسیون آموزش مجلس گفت: آن دسته از موسسات کنکوری که پردرآمد بوده و گردش مالی میلیاردی دارند، باید مالیات پرداخت کنند.

کد مطلب: ۹۹۰۸۱۶
لینک کوتاه کپی شد
موسسات کنکور پردرآمد باید مالیات دهند

جبار کوچکی نژاد در گفت‌وگو با خانه ملت با اشاره به گردش مالی سالانه موسسات کنکور و اینکه چرا در این شرایط باید معاف از مالیات باشند، گفت: سیاست مجلس این است که در موارد حذف معافیت‌های مالیاتی تجدید نظر صورت گیرد چرا که منابع مالیاتی می توانند کمک شایان توجهی به بودجه سالیانه داشته باشد.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی افزود: بنده معتقدم آن دسته از موسسات کنکوری که پردرآمد بوده و گردش مالی میلیاردی دارند، باید مالیات پرداخت کنند و هیچ دلیلی ندارد این موسسات از پرداخت مالیات معاف شوند.

وی ادامه داد: البته آن دسته از موسساتی که در مناطق محروم فعالیت می‌کنند باید مشمول تخفیفات مالیات شوند چرا که این موسسات بالاخره باید روی پای خود بایستند.

عضو کمیسیون آموزش ، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: باید برای دریافت مالیات از این موسسات در شهرهای کوچک و بزرگ تفکیکی قائل شد، یعنی موسسات کنکور در مناطق کوچک مشمول تخفیف مالیاتی شوند چراکه تنها از این طریق است که می‌توانیم تعادل لازم در این زمینه را حفظ کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار