نایب رییس کمیسیون تلفیق بودجه:

افزایش سهمیه‌ بنزین خودروها در کمیسیون تلفیق در حال بررسی است

تهران (پانا) - نایب رییس کمیسیون تلفیق بودجه سال ۹۹ مجلس شورای اسلامی تک نرخی کردن و یا کاهش قیمت بنزین در کمیسیون تلفیق مطرح نیست،‌ گفت: افزایش سهمیه‌ بنزین خودروها در کمیسیون تلفیق در حال بحث و بررسی است.

کد مطلب: ۹۹۰۸۱۳
لینک کوتاه کپی شد
افزایش سهمیه‌ بنزین خودروها در کمیسیون تلفیق در حال بررسی است

به گزارش خانه ملت، ‌غلامرضا کاتب روز دوشنبه با بیان اینکه بحث تک نرخی کردن و کاهش قیمت بنزین در کمیسیون تلفیق بودجه سال ۹۹ مطرح نیست، اظهار داشت: افزایش سهمیه‌ بنزین خودروها در "کمیته ویژه کمیسیون تلفیق بودجه سال آینده" در حال بحث و بررسی است تا تغییری در میزان سهمیه به صورت مقطعی ایجاد شده و مردم بتوانند از فواید آن بهره‌مند شوند.

در روزهای اخیر هم مدیر برنامه‌ریزی شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی، گفت که هیچ بخشنامه یا مصوبه‌ای مبنی بر سهمیه بنزین سفر نداشته‌ایم و اگر خبری مبنی بر این سهمیه بنزین باشد کذب است.

چند وقتی است زمزمه‌های در فضای رسانه‌ای مبنی بر تصمیم تعدادی از نمایندگان برای ارائه طرحی در راستای تک نرخی کردن و کاهش قیمت بنزین در قانون بودجه سال ۹۹ به گوش می‌رسد اما این خبر تاکنون از سوی هیچ مقام رسمی تایید نشده است.

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران براساس مصوبه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران سه قوه، از ساعت صفر روز ۲۴ آبان سهمیه‌بندی بنزین برای تمام وسایل نقلیه بنزین سوز را اعلام کرد که بر این اساس سهمیه خودروهای شخصی ۶۰ لیتر، دوگانه سوز ۳۰ لیتر، تاکسی بنزینی ۴۰۰، دوگانه ۲۰۰ لیتر، وانت کم مصرف بنزینی ۲۰۰ دوگانه ۶۰ لیتر، وانت پرمصرف بنزین ۳۰۰، دوگانه ۱۲۰ لیتر، موتورسیکلت ۲۵ و آمبولانس ۵۰۰ لیتر تصویب شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار