بحری زاده قائم‌مقام سازمان دانش‌آموزی کشور شد

تهران (پانا) - علیرضا کاظمی، رئیس سازمان دانش‌آموزی کشور در مراسم تکریم و تودیع قائم‌مقام سازمان دانش‌آموزی، از زحمات 18 ماهه محمد روشنی قائم مقام پیشین سازمان دانش‌آموزی کشور تقدیر و اسماعیل بحری‌زاده را به‌عنوان سرپرست قائم مقام سازمان دانش‌آموزی کشور منصوب کرد.

کد مطلب: ۹۹۰۷۸۴
لینک کوتاه کپی شد
بحری زاده قائم‌مقام سازمان دانش‌آموزی کشور شد

عبدالرضا فولادوند، مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران در این مراسم با بیان اینکه ۲۰ سال با مهندس روشنی ارتباط دارم گفت:همیشه مهندس روشنی را فردی دلسوز، اخلاق‌مدار و همیشه شاداب دیدم او فردی توانمند است که در هر جایگاه سفیر آموزش و پرورش خواهد بود و برای این حوزه تلاش می‌کند. او در پایان افزود: مهندس روشنی نه‌تنها در حوزه سازمان دانش‌آموزی بلکه در کنار وزرای متعدد نقش موثری در تعامل با مجلس داشت.
محمد روشنی، قائم‌مقام پیشین سازمان دانش‌آموزی در ادامه این مراسم به آیه‌ای از حضرت علی(ع) اشاره کرد و گفت: فعالیت‌های دانش‌آموزی سازمان در این مدت که من بودم بی نظیر بود و این نتیجه تلاش شما همکارانم بود.
او به برخی از فعالیت‌های صورت گرفته در این سازمان اشاره کرد و افزود: اقتصاد پایدار مقدمه اجرا شدن تربیت سیاسی اجتماعی به‌عنوان رویکرد اصلی ما است که ما آن را در سازمان مورد توجه قرار دادیم.
روشنی در ادامه گفت: آیین‌نامه اجرایی بند پ در هیات دولت تصویب شد و ما از لحاظ نیرو و تجهیزات از سوی دولت حمایت خواهیم شد. امیدوارم این روند رو به اعتلا و رشد باشد تا تربیت سیاسی و اجتماعی دانش‌آموزان صورت گیرد.
اسماعیل بحری‌زاده قائم‌مقام جدید رئیس سازمان دانش‌آموزی نیز در پایان این مراسم از حسن اعتماد رئیس سازمان تشکر کرد و گفت: تمام توان خود را در اجرایی کردن برنامه های سازمان به کار خواهم گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار