گردهمآیی بزرگ دست اندرکاران بازاریابی دیجیتال، استارتاپ‌ها و تولید محتوا در تهران

تهران (پانا) - سومین گردهمآیی بزرگ دستندرکاران بازاریابی دیجیتال(DMDay)، استارتاپ ها و تولید محتوا با حضور متخصصان،کارشناسان،استادان دانشگاه ها و دانشجویان و همچنین مدیران کسب و کارها و صنایع مختلف طی روزهای 12 تا 14 دی ماه در مرکز همایش های بین المللی سازمان صدا و سیما برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۹۹۰۷۶۷
لینک کوتاه کپی شد
گردهمآیی بزرگ دست اندرکاران بازاریابی دیجیتال، استارتاپ‌ها و تولید محتوا در تهران

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی سومین گردهمآیی دست‌اندرکاران بازاریابی دیجیتال، استارتاپ‌ها و تولید محتوا؛ امیر حسین قنبری دبیر اجرایی این رویداد گفت: در این گردهمآیی بزرگ، نوین ترین روش ها و برنامه های جهانی بازاریابی دیجبتالی و شکل گیری استارتاپ های مختلف اقتصادی، علمی، پزشکی و اجتماعی ارائه خواهد شد.

وی افزود: روز بازاریابی دیجیتال صرفا یک رویداد نیست، سازمانی است برای کمک به گسترش بازار دیجیتال و دیجیتال مارکتینگ و ماموریت اصلی آن نیز ایجاد بستری مناسب برای معرفی ظرفیت های دیجیتال مارکتینگ به صنایع و کسب و کارهای مختلف کشور است.

دبیر اجرایی سومین گردهمآیی دستندرکاران بازاریابی دیجیتال، استارتاپ‌ها و تولید محتوا اضافه کرد: بازار دیجیتال مارکتینگ همواره تغییرات بسیاری را شاهد است و روز بازاریابی دیجیتال تلاش می‌کند آخرین دغدغه‌ها، راهکارها و روشهای مختلف را با فعالین و علاقه مندان این حوزه به اشتراک بگذارد.

قنبری گفت:در روز بازاریابی دیجیتال حرف‌ها و آدمها مهم هستند و اگر حرف مستندی باید به گوش فعالان دیجیتال مارکتینگ برسد روز بازاریابی دیجیتال یکی از بهترین بسترها برای اینکار است. از طرف دیگر خلق فرصت‌های همکاری، اشتراک گذاری تجربیات و هم افزایی دانش باعث رشد این بازار می‌شود برای همین روز بازاریابی دیجیتال این کار را با جدیت دنبال می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: این رویداد تا بحال در دو دوره برگزار شده است و مجموع 1800 شرکت کننده را دور یکدیگر جمع کرده. برگزاری کارگاه‌های آموزشی تخصصی با موضوعات ریتارگتینک، دیجیتال برندیگ، سئو و SEM، پرفورمنس مارکتینگ و غیره از بخش‌های رویدادهای قبلی بوده است.

قنبری به تفاوت‌های اساسی‌ این رویداد با رویدادهای قبلی اشاره کرد و گفت: جداسازی هر صنعت و مباحث به آن‌ها از یکدیگر در قالب بخش‌های مختلف، ایجاد بستر مناسب برای معرفی روش‌های مدرن تبلیغاتی و دیجیتال مارکتینگ و بررسی تاثیر آنها بر صنایع مختلف، بررسی دغدغه‌های روز در حوزه دیجیتال مارکتینگ، همکاری گسترده‌تر با همکاران، شرکای تجاری، رسانه‌ها و برگزارکنندگان از محورهای اصلی برگزاری رویداد امسال است.

دبیر اجرایی این رویداد با بیان اینکه روزبازاریابی دیجیتال تصمیم دارد تا کاربردپذیری، تاثیرگذاری دیجیتال مارکتینگ در حوزه ها و صنایع مختلف را بررسی کند، گفت: این بخش‌ها شامل حوزه های صنایع تند مصرف(FMCG)، آرایشی بهداشتی،غذایی، حمل و نقل ، سفر و لجستیک، موبایل، مد و لباس و مال های تجاری و فروشگاه های زنجیره ای و مواردی از این دست می شود.

قنبری اضافه کرد: این رویداد دارای ثبت نام زود هنگام است و در ثبت نام زودهنگام، شرکت کنندگان می‌توانند بلیت رویداد را با 45% تخفیف دریافت کنند. از طرف دیگر برای ارتقای تفکر سبز و پایدار، هیج محتوای کاغذی‌ای مانند کاتالوگ و بروشور مربوط به این رویداد ارائه نمی‌شود.

نام نویسی برای حضور در این رویداد آغاز شده و علاقمندان می توانند برای حضور در این رویداد به پایگاه اینترنتی wwww.dmday.ir مراجعه کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار