بیانیه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان به مناسبت یوم الله نهم دی

تهران (پانا) - اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان به مناسبت یوم الله نهم دی بیانیه صادر کرد.

کد مطلب: ۹۹۰۷۳۶
لینک کوتاه کپی شد
بیانیه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان به مناسبت یوم الله نهم دی

به گزارش روابط عمومی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان، این اتحادیه به مناسبت یوم الله نهم دی بیانیه صادر کرد.

متن بیانیه انجمن های اسلامی دانش‌آموزان به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

و مکروا و مکر الله والله خیرالماکرین

ده سال می‌گذرد از روزی که امت هوشیار و شهید پرور ایران اسلامی در درکی که از لحظه‌ها داشتند برخاستند و حماسه‌ای ساختند از جنس بصیرت و معرفت و آگاهی. آن هشت ماه دفاع مقدسی که در سال ۸۸ به جام زهر بدل نشد و با حماسه ۹ دی رنگی جاودان از حمیّت و غیرت انقلابی گرفت و در تاریخ بیداری امت مسلمان ایران ثبت گردید.

حضور اقشار مختلف مردم از پیر و جوان و زن و مرد از کارگر و کارمند و کاسب و بازاری و معلم و دانش آموز که همه در کنار هم در میدان انقلاب در تهران و در همه میعادگاه‌های کشور کاری کردند کارستان و با نام اباعبدالله از محرم او دفاع کردند و انقلاب حسینی را دوباره یاری نمودند.

در این میان حضور دانش آموزان نقش ویژه‌ای داشت و توانست بلوغی در بصیرت سیاسی برایشان به ارمغان بیاورد.

امروز و در آستانه ۹ دی ۱۳۹۸ و در شرایطی که دشمن در خواب بی تعبیر فتح آرمان‌های انقلاب است تا بتواند به اهداف خود برسد دست به فعالیت‌های گسترده اقتصادی و رسانه‌ای و امنیتی زده است و ملت مبارز ایران را تحت شدیدترین فشار‌های اقتصادی و رسانه‌ای و امنیتی قرار داده است.

حوادث آبان ماه جاری به همراه برخی ناملایمات سیاسی در سطح جناح‌های سیاسی، دانش اموزان بصیر عضو انجمن‌های اسلامی را بر آن داشته تا ۹ دی ۱۳۹۸ را روزی مهم و جریان ساز در سال‌های اخیر بداند و همگان را به بصیرت و معرفت در برابر حوادث بوجود آمده دعوت کند.

بیشتر بخوانید: ۹ دی، نسخه ترویج امید و عزت در منطقه است

امروز حضور در جبهه‌های مختلف فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و رسانه‌ای فرصتی است نا دشمن را حتی از خواب بی تعبیر خود بیدار سازیم و در جنگ‌های متعددی که بر ما تحمیل نموده است پیروز بیرون آییم همانگونه که مولای و رهبر ما فرموده است که پیروزی در حوزه امنیت و سایر حوزه‌ها به پیروزی جنگ اقتصاد نیز منجر خواهد شد.

امید است در گام دوم انقلاب اسلامی و با تبلور شور و شعور انقلابی در ۹ دی ماه ۱۳۹۸ خط بطلانی بر خیال خام دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی بکشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار