سرپرست انتظامی شهرستان بافق :

نهم دیماه روز تجدید بیعت با آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است

بافق ( پانا ) - سرپرست انتظامی شهرستان بافق به همراه مسئولان انتظامی شهرستان با حجت الاسلام والمسلمین “سیدجواد سلیمانی”امام جمعه بافق دیدارکرد.

کد مطلب: ۹۹۰۷۲۵
لینک کوتاه کپی شد
نهم دیماه روز تجدید بیعت با آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است

دراین دیدار سرگرد "شهرام طولابی نژاد" با آرزوی سلامتی و سعادت به پرچمدار ولایت و مرجعیت مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بیان کرد: در سال ۸۸ یک حرکت ناجوانمردانه در کشور علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی انجام و باعث وارد شدن صدمات زیادی به کشور شد که نیروی انتظامی در این شرایط حساس، اولین نهادی بود که در دفاع از آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران وارد کار شد و پای کار ایستاد و نگذاشت اتفاقی بیفتد.

وی، نهم دیماه را روز تجدید بیعت با آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) دانست و ادامه داد: دشمنان از هر فرصتی برای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی کوتاهی نمی کنند ولیکن ما تا پای جان ایستاده ایم و توطئه های آنها را در نطفه خنثی می کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین سیدجواد سلیمانی امام جمعه بافق نیز در این دیدار گفت: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی دو قدرت سوسیالیسم و امپریالیسم در دنیا حاکم بود و این دو قدرت، دنیا را به دو نیم کرده بودند و برخی کشورها در اختیار آمریکا و برخی در اختیار شوروی بود.

وی افزود: ایران از سال ۳۲ کشوری بود تحت سیطره آمریکا و تا قبل از پیروزی انقلاب، تمام حرکت های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی نشات گرفته از خدمت و ایده آمریکا بود و همه سرمایه ایران تحت اختیار آمریکا بود ولی با پیروزی انقلاب اسلامی، تمام معیارها بهم ریخت، آمریکا قدرت قبلی خود را از دست داد، اتحاد جماهیر شوروی از بین رفت و دست اجانب از کشور کوتاه شد.

حجت الاسلام سلیمانی با اشاره به اینکه تمام اغتشاشاتی که در طول تاریخ اتفاق افتاده به خاطر منافع مادی بوده، ادامه داد: با پیروزی انقلاب و کوتاه شدن دست اجانب از کشور، برخی افراد فرصت طلب و همچنین دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی حرکتهایی انجام دادند و با ایجاد فتنه قصد براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را داشتند که با فداکاری، تلاش و وحدت و انسجام مردم و امت و رهبری مقام معظم رهبری، مردم به میدان آمدند و تمام جنبش سبز و تمام افراد زیرمجموعه آن را با بصیرت و آگاهی خنثی کردند و دشمن به اهداف خود نرسید.

امام جمعه بافق تصریح کرد: نهم دیماه یک روز ماندگار در کشور ما درخشید و این روز، روز بصیرت و میثاق با امت و ولایت و روز بصیرت افزایی و دشمن شناسی است و خدا را شاکریم که می توانیم در برابر قدرتهای بزرگ جایگاه خود را باز کنیم.

امام جمعه بافق در پایان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش های فرمانده انتظامی شهرستان در برقراری نظم و امنیت شهر، از وی به عنوان فردی دلسوز، فعال، هوشیار و آگاه یاد کرد و افزود: مدیر زمانی موفق است که با مدیریت وی، نیروها هم در کنار او باشند.

حجت الاسلام محمد حسنی رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی شهرستان نیز ضمن تبریک دهه بصیرت از نهم دیماه تا ۱۹ دیماه، گفت: ما تا مرز شهادت پای انقلاب و رهبری ایستاده ایم و رهبری را تنها نمی گذاریم.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه"پرسنل نیروی انتظامی مصداق مجاهدان فی سبیل الله هستند"، گفت: نیروی انتظامی حافظ جان، مال و ناموس مردم است و کسانی هستند که شبانه روز در خدمت مردم هستند و برای برقراری نظم و امنیت شهر تلاش می کنند.

وی همچنین با اشاره به دانش آموزان دبستان دخترانه شاهد نور که در این نشست حضور داشتند، گفت: علم چراغی است که هر کسی که آن را داشته باشد، راه خود را پیدا می کند و امکاناتی که در این زمان در کشور وجود دارد در قبل از انقلاب وجود نداشت و انتظار می رود که دانش آموزان به بهترین نحو درس خود را ادامه دهند تا در آینده برای این جامعه و مملکت خدمت رسانی کنند که اگر کوتاهی کنند در حق این نظام که شهیدان زیادی داده است تا این زمینه برای آنها فراهم شود تا در آرامش درس بخوانند کوتاهی کرده اند و بدانند بدون علم و بصیرت کسی به جایی نمی رسد.

رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی بافق در پایان از دانش آموزان خواست در فضای مجازی به هر کسی اعتماد نکنند؛ زیرا ممکن است صدمات جبران ناپذیری به همراه داشته باشند و برای موفقیت ، نماز اول وقت را فراموش نکنند.

شایان ذکر است، اجرای سرود با عنوان "صبر بصیرت" توسط دانش آموزان دبستان دخترانه شاهد نور از دیگر برنامه های این نشست بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار