امام جمعه بروجرد مطرح کرد: حماسه ۹ دی نمونه‌ای از مقاومت مردم در حراست از ارزش‌های نظام بود

لرستان (پانا)امام جمعه بروجرد گفت: حماسه تاریخی ۹ دی نمونه‌ای از مقاومت و پایداری مردم در حراست از ارزش‌های نظام جمهوری اسلامی ایران بود.

کد مطلب: ۹۹۰۷۱۱
لینک کوتاه کپی شد
امام جمعه بروجرد مطرح کرد: حماسه ۹ دی نمونه‌ای از مقاومت مردم در حراست از ارزش‌های نظام بود

به گزارش خبرنگار(پانا)، حجت الاسلام سید علی حسینی امروز دوشنبه در مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی که در مسجد امام خمینی (ره) بروجرد برگزار شد، با اشاره به اینکه حماسه تاریخی ۹ دی نمونه‌ای از مقاومت و پایداری مردم در حراست از ارزش‌های نظام جمهوری اسلامی ایران بود، اظهار داشت: در فتنه ۸۸ دشمن در سطح وسیعی تلاش کرد با برنامه ریزی و صرف هزینه مسئولان رده اول نطام را تحت تأثیر قرار دهد اما هوشیاری و تیز بینی مردم و تدبیر روشنگرانه مقام معظم رهبری توطئه آنان را خنثی کرد.

وی افزود: مردم امروز همچون سال‌های گذشته با حضور در راهپیمایی ۹ دی بار دیگر به دشمنان ثابت می‌کنند که ترفندها و توطئه‌های دشمن علیه ایران بی تأثیر است.

امام جمعه بروجرد گفت: شیطان بزرگ آمریکا دست از توطئه علیه جوانان بر نمی‌دارد و امروز در عراق با نفود بر جوانان درصدد فریب این قشر است.

بنابراین گزارش، مراسم حماسه ۹ دی سالروز تجلی غیرت ملی و بصیرت دینی با حضور فرماندار بروجرد، مسئولان شهرستانی، طلاب، روحانیون، کسبه و بازاریان، دانشجویان و اقشار مختلف مردم در مسجد امام خمینی (ره) بروجرد برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار