نوبت دوم کمک معیشتی فردا واریز می‌شود

تهران (پانا) - نوبت دوم کمک معیشتی براساس وعده دولت، فردا دهم دی ماه باید به حساب سرپرستان خانوارهای مشمول واریز شود؛ تعیین تکلیف خانوارهایی که اعتراض‌شان به ثبت رسیده نیز قرار است تا آخر دی انجام شود.

کد مطلب: ۹۹۰۶۸۷
لینک کوتاه کپی شد
نوبت دوم کمک معیشتی فردا واریز می‌شود

پس از افزایش نرخ بنزین در ۲۴ آبان ماه، دولت اعلام کرد که مابه‌التفاوت تغییر قیمت را در قالب «کمک معیشتی» به خانواده‌های مشمول پرداخت خواهد کرد.

در این راستا اولین نوبت کمک معیشتی در سه مرحله تا سوم آذر ماه به ۶۰ میلیون نفر (۱۸ میلیون خانوار) پرداخت شد که بر اساس اعلام دولت، این کمک معیشتی به «مددجویان کمیته امداد، بهزیستی، زنان سرپرست خانوار، بازنشستگان، مستمری بگیران، معلمان، روستاییان و عشایر، کارگران، کارمندان و اقشار کم درآمد» واریز شده و در واقع، جامعه هدف آن، اقشار ضعیف و کم‌درآمد جامعه تعیین شده‌اند که برای خانوارهای تک‌نفره ۵۵ هزار تومان، دو نفره ۱۰۳ هزار تومان، سه نفره ۱۳۸ هزار تومان، چهارنفره ۱۷۲ هزار تومان و پنج نفره و بیشتر ۲۰۵ هزار تومان واریز شده است.

پس از اتمام دور نخست، محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه اعلام کرد که «از این به بعد روز دهم هر ماه مبلغ حمایت معیشتی و ۲۰ هر ماه یارانه نقدی خانوارها و قبل از سی ام هر ماه حقوق کارکنان دولت را پرداخت می‌کنیم.»

اگر وعده نوبخت عملی شود، فردا سه شنبه دهم دی ماه موعد واریز نوبت دوم کمک معیشتی خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار