بزرگداشت نهم دیماه امشب در بافق برگزار می شود

پانا ( بافق ) - رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان بافق گفت: مراسم بزرگداشت دهمین سالگرد یوم الله ۹دی و دوازدهمین سالگرد سفر پرخیروبرکت مقام معظم رهبری به استان یزد روز دوشنبه ۹ دی بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد جامع بافق با سخنرانی آیت الله میرعمادی برگزار می شود.

کد مطلب: ۹۹۰۶۶۲
لینک کوتاه کپی شد
بزرگداشت نهم دیماه امشب در بافق برگزار می شود

سید علیرضا سلیمانی بافقی در اعلام برنامه های یوم الله حماسه نهم دی در شهرستان بافق گفت: گرامی داشت حماسه ماندگار و بی بدیل نهم دی ماه سال ۸۸ گفت: حفظ و زنده نگه داشتن این حماسه و تبیین درس ها و عبرت های آن برای مقابله با فتنه ای پیش رو بر همگان واجب و یک وظیفه همگانی است.

وی گفت: ٩دی روز تجلی دست قدرت الهی، تحقق وعده الهی و نمایش اتحاد و انسجام ملت، حول محور ولایت بود که هرسال به نام روز " بصیرت و میثاق امت با ولایت" در تقویم نامگذاری شده است و نماد دشمن شناسی، عمل به هنگام و روز خروش اعتقادی مردم شریف ایران اسلامی و غلبه جنود الهی بر جنود شیطانی است.

رئیس ستاد یوم الله ۹ دی بافق افزود: مراسم بزرگداشت دهمین سالگرد یوم الله ۹دی ودوازدهمین سالگرد سفر پرخیروبرکت مقام معظم رهبری به استان یزد روز دوشنبه ۹ دی بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد جامع بافق با سخنرانی آیت الله میرعمادی برگزار می شود.

سلیمانی بافقی شعار محوری مراسم ۹ دی امسال را یوم الله ٩دی مظهر بصیرت، ولایتمداری و عبور از فتنه ها عنوان کرد و اظهار داشت : ستاد بزرگداشت یوم الله ٩ دی با همکاری سایر ارگانها و نهادهای مردمی کار خود را آغاز کرده است و نشست های بصیرت افزایی وروشنگری در ادارات، معادن، پایگاه و حوزه های مقاومت بسیج، صبحگاه بصیرت، کرسی های آزاد اندیشی دانشجویی در دانشگاه آزاد، نشست های روشنگری ویژه اساتید و دانشجویان برگزار می شود.

وی ادامه داد : فضاسازی سطح شهر با موضوع ۹ دی، تولید مطالب محتوایی در فضای مجازی، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی، برپایی نمایشگاه باموضوع ۹ دی در این ایام تدارک دیده شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار