همزمان با فرا رسیدن سالروز میلاد حضرت مسیح:

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی با خانواده شهید مجنونیانس دیدار کرد

ارومیه (پانا) - همزمان با فرا رسیدن سالروز میلاد حضرت مسیح (ع) و در آستانه سال نو میلادی مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی به همراه جمعی از مسوولان این اداره کل با خانواده شهید مجنونیانس دیدار کرد.

کد مطلب: ۹۹۰۶۶۱
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی با خانواده شهید مجنونیانس دیدار کرد

مدیر کل آموزش و پرورش استان در این دیدار در گفت و گو با پدر شهید مجنونیانس عنوان کرد: شهدای مسیحی در دوران هشت سال دفاع مقدس برای دفاع از خاک و ناموسشان با لبیک به فرمان امام خمینی (ره) در کنار برادران مسلمان خود با وحدتی مثال‌زدنی بدون لحظه ای درنگ و فارغ از هر دین و مذهب ایستادند و جان خود را نثار پایداری انقلاب کردند.

ابراهیم محمدی اظهار کرد: ایثارگری، اسارت، جانبازی و شهادت تعداد زیادی از مسیحیان در طول جنگ تحمیلی جلوه باشکوهی از وحدت کلمه ایرانیان را در واژه هایی چون وطن دوستی و استکبارستیزی به نمایش گذاشت.

محمدی با بیان اینکه وجود ۱۴۳ شهید فرهنگی و ۷۷۷ شهید دانش آموز در استان و وجود شهدای مسیحی در این بین بیانگر جاری بودن فرهنگ ایثار و شهادت در بین این قشر عظیم است اضافه کرد: تلاش در زمینه تبیین فرهنگ ایثار و شهادت محدود به هیچ زمان و مکان و اقدام خاصی نیست و خانواده مجنونیانس در این زمینه از هیچ اقدام فرهنگی و عمرانی دریغ نکرده اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار