رئیس دانشگاه آیت الله العظمی بروجردی: همایش «توسعه پایدار بروجرد» سال آینده برگزار می‌شود

لرستان (پانا)رئیس دانشگاه آیت الله العظمی بروجردی از برگزاری همایش توسعه پایدار شهرستان بروجرد در اردیبهشت ماه سال آینده خبر داد.

کد مطلب: ۹۹۰۶۵۰
لینک کوتاه کپی شد
رئیس دانشگاه آیت الله العظمی بروجردی: همایش «توسعه پایدار بروجرد» سال آینده برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار پانا، حسن مروتی شامگاه یکشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان بروجرد اظهار داشت: با بررسی‌های انجام شده در حوزه‌های مختلف توسط دانشگاه آیت اله بروجردی آمار قابل توجهی در زمینه بیکاری، مهاجرت، تورم و وضعیت نامناسب صنایع و واحدهای تولیدی بروجرد به دست آمده است که نگران کننده است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر ۵۳۳ واحد صنعتی در بروجرد وجود دارد که از این تعداد ۲۵۱ واحد فعالیت دارند، ۸۳ واحد نیمه فعال و ۱۹۹ واحد صنعتی غیر فعال هستند.

رئیس دانشگاه آیت الله العظمی بروجردی ادامه داد: دانشگاه آیت الله بروجردی برای برقراری ارتباط دانشگاه و صنایع و تأثیرگذاری صنایع بر روند ایجاد اشتغال دانشگاهیان امسال سندی را تهیه کرده است که طی آن برنامه‌ها و اهداف مؤثری در زمینه صنایع مطرح شده است.

مروتی خاطرنشان کرد: امسال نمایشگاهی با ۴۹ غرفه به منظور معرفی صنایع شهرستان بروجرد برگزار کردیم که استقبال خوبی از این نمایشگاه شد.

وی تاکید کرد: به منظور پیشبرد اهداف دانشگاه آیت الله بروجردی یک همایش با عنوان توسعه پایدار شهرستان بروجرد در اردیبهشت ماه سال آینده برگزار خواهد شد.

رئیس دانشگاه آیت الله العظمی بروجردی تصریح کرد: هر میزان اعتبار در این همایش هزینه شود یک سرمایه گذاری است که نتیجه بخش خواهد بود.

بنابراین گزارش، استاندار لرستان نیز قول مساعد دادند که در زمینه تخصیص اعتبار برای برگزاری همایش توسعه پایدار شهرستان بروجرد با دانشگاه آیت الله بروجردی همکاری‌های لازم را داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار