مراسم یوم‌الله «۹دی» در سراسر کشور برگزار شد

تهران (پانا) - امروز تهران و بسیاری از شهرهای دیگر ایران شاهد برگزاری مراسم 9 دی بود . این مراسم ساعت 14 بعد از ظهر در میدان امام حسین (ع) برگزار شد. امروز همچنین بیش از 1000 شهر و شهرستان شاهد برگزاری مراسم یوم الله 9 دی بود .

کد مطلب: ۹۹۰۶۲۶
لینک کوتاه کپی شد
مراسم یوم‌الله «۹دی» در سراسر کشور برگزار شد
به گزارش مهر، بزرگداشت حماسه ۹ دی با شعار محوری و سراسری «یوم الله نهم دی، مظهر بصیرت، ولایتمداری و عبور از فتنه‌ها» در میدان امام حسین (ع) تهران برگزار شد . این مراسم با سخنرانی «نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی» برگزار شد و پس از آن مردم از میدان امام حسین (ع) به سمت میدان شهدا راهپیمایی کردند.
اقشار مختلف مردم با وجود سرمای هوا به میدان امام حسین(ع) آمدند و با سر دادن شعار «مرگ بر ضد ولایت فقیه» و «مرگ بر فتنه‌گر» حساب خود را از کسانی که از قطار انقلاب پیاده شدند و همچون سال ۸۸ علیه انقلاب و آرمان‌های آن سخن می‌گویند و موضع می‌گیرند، جدا کردند.در ترکیب شرکت‌کنندگان تجمع امروز، هم نسل اولی‌ها و هم نسل چهارمی‌های انقلاب دیده می‌شدند.
به گزارش فارس، تجمع کنندگان کنندگان با در دست داشتن پلاکاردها و دست‌نوشته‌هایی مانند « ما همه با هم هستیم پیرو رهبر هستیم» و « یوم الله نهم دی ماه مظهر بصیرت، ولایت مداری و عبور از فتنه‌ها» سالروز حماسه 9 دی را گرامی داشتند. برخی از حاضران در میدان امام حسین که دست نوشته‌هایی همچون « مرگ بر فتنه‌گر» در دست دارند، با سر دادن شعار « فتنه اقتصادی؛ حربه جدید دشمن» از نقش دشمنان برای ایجاد آشوب در کشور سخن گفتند. مردم انقلابی تهران همچنین با سر دادن شعارهایی همچون «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر فتنه‌گر» و « مرگ بر اسرائیل»، « نه سازش نه تسلیم نبرد با آمریکا» و ... انزجار خود را به دشمنان داخلی و خارجی انقلاب نشان دادند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار