حمایت از همکاران و رفع دغدغه مندی هایشان از اولویت های مهم ما در آموزش و پرورش است

کلات(پانا)-مدیر آموزش و پرورش کلات در نشستی صمیمی با راهبران آموزشی ،تربیتی شهرستان، حمایت از همکاران و رفع دغدغه مندی هایشان از اولویت های مهم آموزش و پرورش دانست.

کد مطلب: ۹۹۰۵۸۸
لینک کوتاه کپی شد
حمایت از همکاران و رفع دغدغه مندی هایشان از اولویت های  مهم ما در آموزش و پرورش است

رمضان پروانه در این جلسه ضمن عرض خداقوت به همکاران عنوان کرد: دوران مدیریت ها همیشه زودگذر است، آنچه خواهد ماند اقدامات ماندگاریست که انجام می دهیم ، همه ما در نظام آموزش و پرورش یک تیم هستیم که می توانیم با نگاه های سیستمی اقدامات شایسته و درخوری را انجام دهیم.

وی در ادامه جلسه به موضوع سرانه فضاهای آموزشی و فضاهای مازاد شهرستان پرداخت و افزود: از شما همکاران عزیز انتظار دارم فضاهای مازاد و در حال تخریب را شناسایی کرده تا ضمن پیگیری برای ساخت فضاهای جدید ، با تخریب فضاهای قدیمی سرانه فضای آموزشی شهرستان را کاهش دهیم .

پروانه بیان کرد: با پیگیری هایی که صورت گرفته، توانستیم تجهیزات مورد نیاز مدارس را تامین نموده تا آموزشگاه هایمان مشکل خاصی در این زمینه نداشته باشند.

وی ادامه داد: موضوع جمع آوری بخاری های نفتی و جایگزینی پکیج( شوفاژ) یکی از مباحث مهم در این جلسه بود که مدیر آموزش و پرورش خبر از راه اندازی پکیج در چند مدرسه دیگر، در آینده ای نزدیک داد و گفت:با توجه به اهمیت این موضوع ، با پیگیری هایی که انجام شد، نصب پکیج ده آموزشگاه در تابستان صورت گرفت و ۱۳ آموزشگاه دیگر نیز به زودی تحویل خواهد شد.

مدیر دستگاه تعلیم و تربیت تقویت روحیه کار جهادی در مدیران را مورد تاکید راهبران آموزشی قرار داد و اظهار کرد: نیروهای توانمند و مدارس لازم التوجه را به حوزه‌ ستادی معرفی نمایید تا ضمن تقدیر از همکاران پر تلاش ، مدارسی را که نیاز به توجه بیشتر دارند مورد‌ حمایت ویژه قرار دهیم .

رمضان پروانه در پایان اشاره ای به بحث برگزاری انتخابات پیش رو نمود و دعوت از مردم و مشارک پررنگ‌ جهت از بین بردن دسیسه های دشمنان را از وظایف معلمان در روستاها و مدارس دانست و بیان کرد: شما راهبران عزیز نماینده اصلی ما در مدارس هستید، ایرادات و مشکلات موجود را به درستی شناسایی نموده و بانک اطلاعات کاملی از فضاهای موجود و وضعیت دانش آموزان در اختیار داشته باشید، یکی از اولویت های ما در آموزش و پرورش حمایت از همکارانمان است، پس هیچ یک از همکاران ما نباید در کلاس های درس دغدغه و مشکلی داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار