مراسم گرامیداشت هفته قرآن با نام ستارگان قرآنی

تهران (پانا) - درمراسم هفته قرآن با حضوروحید شیخی، معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش منطقه8، ازجمعی دانش آموزان حافظ قرآن تقدیر شد.

کد مطلب: ۹۹۰۵۱۰
لینک کوتاه کپی شد
مراسم گرامیداشت هفته قرآن با نام ستارگان قرآنی

مراسم هفته قرآن امروز یکشنبه 98/10/08 با حضور وحید شیخی، معاون پرورشی و تربیت بدنی، معصومه باصری، کارشناس مسئول فرهنگی و هنری، علی مجرد، کارشناس مسئول قرآن و عترت و نماز و جمعی از همکاران اداری در دبستان شهید جاوید منطقه 8 تهران برگزار شد .

دراین مراسم معنوی از طرح ستارگان قرآنی مدرسه بازدید به عمل آمد و دانش آموزان منتخب و حافظ قرآن به ارائه برنامه های خود پرداختند.

در جریان بازدید از این مراسم شیخی، معاون پرورشی وتربیت بدنی منطقه ضمن گفتگو با مسئولین مدرسه ودیدار با دانش آموزان حافظ قرآن با تبریک هفته قرآن، ازدانش آموزان حافظ قرآن و دست اندرکاران مجری طرح ستارگان قرآنی و نیز فعالیتهای قرآنی و هنری دانش آموزان مدرسه تقدیر و تشکر نمود. ایشان، دانش آموزان قرآنی را الگوهای عملی و رفتاریدرسطح جامعه دانست و اظهار امیدواری کرد کههمه کودکان و دانش آموزان جامعه اسلامی راه قرآن و اهل بیت علیهم السلام را ادامه دهند و این پیوند محکم و مطمئن را با عمل به دستورات قرآن کریم و ائمه اطهار علیهم السلام که بهترین راه سعادت وخوشبختی است حفظ کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار