تحصیل ۱۷۴ سواد آموز در میبد

یزد(پانا)- مدیر آموزش وپرورش میبد : شهرستان میبد درحوزه نهضت سوادآموزی رتبه چهارم استان را داراست

کد مطلب: ۹۹۰۵۰۳
لینک کوتاه کپی شد
تحصیل ۱۷۴ سواد آموز در میبد

مدیرآموزش و پرورش میبد گفت: در جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان با گرامی داشت هفتم دی سالروز تشکیل نهضت سواد آموزی به فرمان امام راحل گفت:۱۷۴ سواد آموز درشهرستان میبد مشغول تحصیل هستند.
محسن موحدی فرد با بیان اینکه شهرستان میبد درحوزه نهضت سوادآموزی رتبه چهارم استان را داراست افزود: از این تعداد ۲۶ نفر مرد و ۲۸ نفر زن از اتباع افغانی هستند.
موحدی فر سپس به تشریح آسیب‌های اجتماعی در مدارس پرداخت و افزود: نهضت فرهنگی درجهت آسیب‌های اجتماعی در آموزش و پرورش میبد شروع شده است که آسیب‌ها را شناسایی و برای برنامه ریزی آن را با والدین و معلمان درمیان می‌گذاریم.
ایشان اعتیاد، رفتار پرخطر، روابط نامشروع، بی توجهی به قوانین اجتماعی در فضای مجازی، طلاق، خودکشی، فحاشی، پرخاشگری، عدم توجه به سلامت جسم و روح، مصرف مواد خودگردان و فرار از منزل از آسیب‌های دانش آموزی برشمرد.
وی خاطرنشان کرد:درشهرستان میبد ۹۳ دانش آموز بیماری خاص، ۴۸ دانش آموز فرزند زندانی پدر وجود دارد که ۴۰ نفر آن بومی و ۸ نفر آن از مهاجرین هستند.

مدیرآموزش و پرورش میبد گفت: درمجموع ۱۳۵۴ دانش آموز مهاجر در مدارس شهرستان میبد مشغول تحصیل اند.

موحدی فرد افزود: ۱۸۱۲ دانش آموز بی بضاعت درمیبد درحال تحصیل اند که برای تامین هزینه‌های این دانش آموزان قریب یک میلیارد تومان بودجه نیاز است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار