سرانجام تحقیق و تفحص سه‌گانه از شهرداری تهران

تهران (پانا) - رئیس کمیته اقتصادی شورای شهر تهران درباره سرانجام تحقیق و تفحص‌های سه گانه از وضع بدهی‌های شهردار سابق، هولگرام و املاک واگذار شده شهر تهران طی سال‌های ۹۰ تا ۹۶ می‌گوید احتمالا به زودی گزارش این تحقیق و تفحص‌ها در صحن شورای شهر مطرح شود.

کد مطلب: ۹۹۰۴۷۴
لینک کوتاه کپی شد
سرانجام تحقیق و تفحص سه‌گانه از شهرداری تهران

سید محمود میرلوحی در گفت‌وگو با پانا درباره تحقیق و تفحص‌های سه‌گانه شهرداری تهران توضیح داد: «این موضوع هنوز در کمیسیون تصویب نشده است و هر سه تحقیق و تفحص در دستور کار قرار دارد و کمیسیون برنامه و بودجه به زودی دستور انجام آن را می‌دهد.»

رئیس کمیته اقتصادی شورای شهر تهران اضافه کرد: «من جزو کسانی هستم که معتقدم هر سه تحقیق و تفحص باید مطرح شود چون ضرورت دارد که انجام شود و در دستور روز سه‌شنبه جاری در کمیسیون مطرح خواهد شد و به زودی در صحن شورای شهر نیز مطرح می‌شود.»

وی گفت: «بخش‌هایی از این تحقیق و تفحص پیش رفته است و به عنوان کسی که طراح این تحقیق و تفحص هستم، می‌گویم که می‌شد زودتر مطرح شود ولی زمانی که گذشته نیز اینطور نبوده که رها شده باشد دارد بلکه کارها در حال انجام است و مرتب گزارش‌های آن مکتوب داده می‌شود.»

این عضو شورای شهر تهران درباره تحقیق و تفحص از بدهی‌های شهرداری نیز گفت: «در مساله بدهی‌ها اتفاقاتی افتاده است. شاخص‌های بودجه در صحن آمده است و شاید موضوع دارد حل می‌شود. ما قصد داشتیم ببینیم چقدر بدهی داریم. وقتی معاونت مربوطه و شهرداری گزارش بدهی‌ها را داد و در بودجه نیز پیش‌بینی شده است، ممکن است در موضوع بدهی‌ها به جایی برسیم که تحقیق نیاز نداشته باشد چون در حال اثبات است.»

وی افزود: «در موضوع رساتجارت نیز پول‌های ما اهمیت دارد. من از این قضایا گله دارم اما قول داده‌اند و گفته‌اند که پول‌ها را می‌دهیم. یک وقتی به آقای نجفی فرصت دادیم، به آقای افشانی نیز فرصت دادیم و به آقای حناچی نیز فرصت دادیم به این امید که پول‌های ما بازگردد وگرنه دلیلی ندارد که این فرصت داده شود.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار