نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش 10 دی اعلام می شود

تهران (پانا) - مدیرکل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش زمان اعلام نتایج اولیه آزمون استخدامی و آغاز دوره‌های آموزشی پذیرفته‌شدگان را ااعلام کرد.

کد مطلب: ۹۹۰۴۶۸
لینک کوتاه کپی شد
نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش 10 دی اعلام می شود

به گزارش روابط عمومی معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش، یارمحمد حسین‌بر درباره زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی فراگیر دستگاه‌هایی اجرایی از جمله آموزش و پرورش گفت: «این آزمون ۳۰ آبان سال جاری برگزار شد و سهمیه آموزش و پرورش ۱۸ هزار و ۹۳ نفر بود. جزئیات اعلام نتایج آزمون استخدامی از سوی سازمان سنجش که برگزار کننده بوده اعلام می‌شود. طبق اعلام سازمان سنجش نتایج اولیه ۱۰ دی اعلام می‌شود.»

مدیرکل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه ما دو برابر ظرفیت را به مصاحبه دعوت و در یک ماه فرایند بررسی مستندات و مدارک را انجام خواهیم داد، گفت: «پس از آن نتایج مصاحبه به سازمان سنجش ارائه و نتایج نهایی اعلام می‌شود. سعی می‌کنیم دوره‌های آموزشی پذیرفته‌شدگان از بهمن آغاز شود و تا تابستان ادامه داشته باشد تا بتوانیم معلمان جدید را مهر 99 به مدارس اعزام کنیم.»

حسین‌بر همچنین درباره سرانجام پیگیری‌ها برای اعمال مدرک دوم فرهنگیان در احکام‌شان گفت: «سازمان امور اداری و استخدامی بخشنامه‌ای را به همه دستگاه‌های اجرایی ارسال کرده و آن‌ها را موظف کرده که فقط مدرک یک مقطع تحصیلی را بپذیرند؛ بنابراین اعمال مدرک دوم و سوم جزو محدودیت‌های قانونی است. پیگیری‌های زیادی از سوی ما صورت گرفته و چهار نامه با امضای وزیر به سازمان اداری استخدامی ارسال شده تا آموزش و پرورش که ماهیت سازمانی یادگیرنده دارد، از این قانون مستثنی شود؛ اخیرا هم در مجلس مباحثی مطرح شده و در حال پیگیری است.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار