مدیر جهاد کشاورزی لامرد خبر داد؛

خسارت سیل به 1400 هکتار از مزارع کشاورزی لامرد

لامرد (پانا) - مدیر جهاد کشاورزی لامرد از خسارت 151 میلیارد ریالی سیل اخیر به 1400 هکتار از مزارع ، باغ ها و بخش های مختلف کشاورزی لامرد خبر داد.

کد مطلب: ۹۹۰۴۳۴
لینک کوتاه کپی شد
خسارت سیل به 1400 هکتار از مزارع کشاورزی لامرد

محمد صادق فانی در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان لامرد با بیان اینکه سیل اواخر آذرماه امسال به بخشی از مزارع کلزا، جو، سبزی، گوجه فرنگی، بادمجان و صیفی ، باغ ها، زیرساختهای بخش کشاورزی اعم از جاده بین مزارع و طرحهای تغذیه مصنوعی، تسطیح اراضی و بخش دام و طیور و زنبور عسل در هر چهار بخش شهرستان خسارت وارد کرده است ، اظهار کرد:میزان خسارت به 1400 هکتار از مزارع، باغ ها و بخش‌های مختلف کشاورزی ۱۵۱ میلیارد ریال برآورد شده است.

مدیر جهاد کشاورزی لامرد با اشاره به سفر رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس و هیئت همراه به شهرستان لامرد، افزود: رئیس سازمان جهاد کشاورزی فارس با همراهی معاونت تولیدات گیاهی، مدیر صنایع کشاورزی و مسئول هماهنگی امور مجلس از مناطق خسارت دیده ی بخش کشاورزی در این شهرستان بازدید کرد و در جریان این خسارت ها قرار گرفت.

این مسئول تصریح کرد: پرداخت خسارت از طریق وزرات جهاد کشاورزی و تایید ستاد بحران کشور و تصویب هیات دولت انجام پذیر است که در این راستا گزارش خسارت از طریق فرمانداری به استانداری اعلام شد و استانداری هم به وزرات کشور اعلام می کنند ضمن اینکه همزمان هم از طریق سازمان جهاد کشاورزی به وزرات جهاد کشاورزی اعلام می شود و امیدواریم با همه ی پیگیریهایی که از سوی مسئولان شهرستان و استان در حال انجام است، بخشی از خسارت های کشاورزان و دامداران جبران شود.

در پی سیل اخیر در جنوب استان فارس، علی رغم پیگیریها از سوی ستاد بحران شهرستان لامرد و استان، نماینده مردم لامرد و مهر در مجلس نیز در نشستی با نجار رئیس ستاد مدیریت بحران کشور، خواستار پیگیری و جبران خسارتهای کشاورزان این منطقه شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار