حماسه 9 دی، اقتدار جمهوری اسلامی ایران را تضمین کرد

اردبیل (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل گفت: حماسه 9 دی یک حرکت تاریخی و انقلابی بود که سلامت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران را تضمین کرد.

کد مطلب: ۹۹۰۴۱۲
لینک کوتاه کپی شد
حماسه 9 دی، اقتدار جمهوری اسلامی ایران را تضمین کرد

احمد ناصری در جلسه ستاد هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش آموزی اردبیل با اشاره به بحران ها و توطئه های دشمنان انقلاب در 40 سال اخیر اظهار کرد: در تمامی عرصه های انقلاب 3 عامل، ایمان به اعتقادات و مبانی دینی، رهبری آگاه و حضور مردم موجب شده است تا انقلاب از بحران های پیش رو به سلامت بگذرد.

او با اشاره به برنامه های آموزش و پرروش استان در سالگرد حماسه 9 دی خاطر نشان ساخت: بخشنا مه ای از سوی معاونت پرورشی و فرهنگی استان به مناطق و نواحی ارسال شده است تا با برگزاری برنامه های مختلف در مدارس ابعاد مسئله برای نسل حاضر تبیین و روشنگری شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان در ادامه به حضور حداکثری فرهنگیان در مراسم 9 دیماه که در مصلی اردبیل برگزار خواهد شد، تصریح کرد: فرهنگیان نیز دوشادوش سایر اقشار جامعه در برنامه های 9 دیماه حضور پررنگ خواهند داشت.

ناصری همچنین به همکاری نزدیک سپاه حضرت عباس (ع) با آموزش و پرورش در خصوص راهیان نور اشاره کرد و بیان داشت: طی سال های اخیر و با مشارکت خانواده ها و مربیان توفیقات چشمگیری در این خصوص بدست آورده ایم، بطوریکه در ارزیابی های ستاد مرکزی استان اردبیل جایگاه خوبی را به خود اختصاص داده است.

رییس شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی استان نیز در این جلسه با بیان اینکه انقلاب یک امانت الهی است، گفت: انقلاب از بدو حرکت خود با توطئه ها بیشناری از سوی دشمنانش مواجه بود که بواسطه نور ایمانی تمامی این دسیسه ها خنثی شده و به را ه خود ادامه می دهد.

حجت‌الاسلام ولی نظرپور با عنوان اینکه استان اردبیل نزدیک به 40 شهید نوجوان دارد، اظهار داشت: بدون شک خون این شهدا پیام بزرگی را بدنبال دارد و وظیفه خطیری که همان انتقال ارزش ها و مبانی انقلاب به نسل جوان می باشد را بر عهده ما می گذارد.

او همچنین با تاکید بر اینکه علم خداشناسی در کنار سایر علوم بایستی مورد توجه قرار گیرد، گفت: معلمان می توانند در نسل حاضر تاثیر گذار باشند و درک مبانی و ارزش های انقلاب را در جوانان بالا ببرند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه درسپاه حضرت عباس (ع) استان نیز با اشاره به اینکه کشور در برهه حساسی قرار دارد، گفت: بدون شک این حساسیت قوام انقلاب را که معاولات آمریکا را در منطقه برهم زده است بیشتر خواهد کرد.

حجت الاسلام نجات فیاضی افزود: در مقابل توطئه های دشمنان باید هوشیار باشیم و قطعا این دسیسه ها در آینده بیشتر از بیش خواهد بود.

او در ادامه عنوان کرد: در دنیای امروزی استکبار و مقاومت دو تفکر مدیریتی هستند که ایران علمدار مدیریت مقاومت می باشد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه درسپاه حضرت عباس (ع) استان افزود: آمریکا با علم بر اینکه تنها راه مدیریت جهان دست یابی به ایران می باشد، تمامی راه ها را برای تحقق این امر امتحان کرده است ولی ایمان مردمی و رهبری انقلاب چنین اجازه ای را به او نخواهد داد.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس (ع) استان نیز گفت: در تاریخ انقلاب اسلامی از حماسه ۹ دی به عنوان حماسه‌ای ماندگار و تجلی‌گاه اراده و قدرت الهی یاد خواهد شد و به عبارتی دیگر این حماسه به انقلاب سوم مشهور است.

سرهنگ پاسدار شکر عبدی تصریح کرد: ملت بابصیرت ایران اسلامی در نهم دی ماه سال ۸۸ با اخلاص تمام برای صیانت از انقلاب پای به عرصه گذاشته و تمامی توهمات پوشالی و خیالین دشمنان را از بین بردند.

او ادامه داد: اتاق فکر استکبار جهانی در سال ۸۸ بر این موضوع مهم به اتفاق نظر رسیده بود که با افزایش شبکه‌های ماهواره‌ای فارسی زبان از ۷۰ شبکه به ۱۶۶ شبکه، هدایت و کنترل اغتشاشات را برعهده گیرند.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس (ع) استان تصریح کرد: ایمان، اتحاد و بصیرت مردم عزت و اقتدار را به کشور ارزانی داشته و چنین اتحادی تمامی آشوب‌ها و نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب خواهد کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار