برگزیدگان پنجاه و هفتمین جایزه بنیاد ملی البرز معرفی شدند

جایزه نوبل ایرانی در دست 2 دانش آموز سمنانی

سمنان (پانا) - بنیاد ملی البرز از 57 دانش آموز برتر کشور تجلیل و جایزه خود را به آنان اعطا کرد. ستایش عمید و پریا دامغانیان نام 2 دانش آموز سمنانی است که در بین برترین های کشور قرار دارد.

کد مطلب: ۹۹۰۳۹۹
لینک کوتاه کپی شد
جایزه نوبل ایرانی در دست 2 دانش آموز سمنانی

همایش دانش‌آموزی پنجاه و هفتمین جایزه بنیاد ملی البرز برگزار و از 57 دانش آموز با استعداد و برتر کشور که 2 نفر آن از استان سمنان بودند، تجلیل شد.

بنیاد فرهنگی البرز، موقوفه زنده یاد حسینعلی البرز به‌ عنوان متولی با سابقه‌ترین جایزه علمی ایران دانش آموزان برتر کشور را بر اساس مجموعه ای از معیارهای آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و اجتماعی به صورت نظام مند و بر مبنای سوابق تحصیلی و فعالیت های پرورشی گزینش و انتخاب می کند. در این فرایند پس از تشکیل کمیته علمی جایزه البرز با حضور نمایندگان وزارت آموزش و پرورش، بنیاد ملی نخبگان، بنیاد فرهنگی البرز و تعدادی از معلمان و اساتید پیشکسوت در رشته های مختلف شاخص های انتخاب دانش آموزان به تفکیک دوره متوسطه اول و متوسطه دوم در شاخه های نظری، فنی و حرفه ای و کاردانش، تدوین و به آموزش و پرورش استان ها ابلاغ شده و از میان ۲۸۰ دانش آموز از سراسر کشور ۲۸ نفر در دوره متوسطه اول و ۲۹ نفر در مقطع متوسطه دوم و در مجموع ۵۷ نفر حائز شرایط دریافت پنجاه و هفتمین سال جایزه بنیاد البرز شدند و در همایش ملی دانش آموزی از مقام علمی این ۵۷ دانش آموز تجلیل به عمل آمد.

در آیین امسال که با حضور شخصیت‌هایی همچون سیدمهدی خاموشی، رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه، دکتر سعیدرضا عاملی، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، علیرضا کمره ای، معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش و حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمود دعایی، مدیر مسؤول روزنامه اطلاعات همراه بود، از ۵۷ دانش آموز با استعداد و برتر کشور تجلیل به عمل آمد و جایزه بنیاد ملی البرز (نوبل ایرانی) به آن‌ها اعطا شد.

شایان ذکر است نماینده دانش آموزان استان سمنان، پریا دامغانیان از دوره متوسطه اول دبیرستان پیامبر اعظم(ص) سمنان و ستایش عمید از دوره دوم شاخه فنی و حرفه ای و کاردانش از هنرستان فامیلی سمنان در جمع 57 دانش آموز برتر کشور قرار گرفته و جایزه نوبل ایرانی امسال را دریافت کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار