مدیرکل تامین اجتماعی استان سمنان:

تامین اجتماعی استان سمنان بیش از ۱۶۲ هزار بیمه شده اجباری دارد

سمنان (پانا) - مدیرکل تامین اجتماعی استان سمنان گفت: سال گذشته ۱۶۰ هزار و ۹۵۰ بیمه شده اجباری در تامین اجتماعی استان سمنان به ثبت رسید که نیمه نخست امسال این تعداد به ۱۶۲ هزار و ۸۸ نفر رسیده است.

کد مطلب: ۹۹۰۳۹۶
لینک کوتاه کپی شد
تامین اجتماعی استان سمنان بیش از ۱۶۲ هزار بیمه شده اجباری دارد

محمد اخلاقی مدیرکل تامین اجتماعی استان سمنان، گفت : نیمه نخست امسال بر تعداد بیمه شدگان اجباری تامین اجتماعی در این استان در حدود یک هزار و ۱۳۸ بیمه شده افزوده شد.

مدیرکل تامین اجتماعی استان سمنان بیان کرد: سال گذشته ۲ هزار و ۷۸۳ نفر بیمه بیکاری دریافت می‌کردند و در نیمه نخست امسال این تعداد به سه هزار و ۳۹۳ نفر رسیده است.

وی تصریح کرد: سال گذشته ۳۵ هزار و ۳۹۵ نفر در استان سمنان مستمری بگیر بودند و امسال این تعداد به ۳۷ هزار و ۸۸۰ نفر رسیده است.

مدیرکل تامین اجتماعی استان سمنان خاطرنشان کرد: سال گذشته هفت هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال بابت حقوق مستمری بگیران استان پرداخت شد.

اخلاقی ادامه داد: انتظار می‌رفت در کنار افزایش بیکاری و بازنشستگان تعداد بیمه‌شدگان اجباری در استان سمنان کاهش قابل توجهی داشته باشد، ولی این گونه نبوده و همپای بیکاری فرصت شغلی جدید در استان ایجاد شده است.

مدیرکل تامین اجتماعی استان سمنان اظهار داشت: ۷۲ درصد جمعیت استان تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند و این در حالی است که ۵۱ درصد جمعیت کشور تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی قرار دارند.

اداره کل تأمین اجتماعی استان سمنان با دارا بودن ۱۰ شعبه و با ظرفیت ۲۷۸ نفر نیروی شاغل، چهار کارگزاری در شهرستان‌های سمنان، شاهرود، دامغان و گرمسار و دو شعبه اقماری در آرادان و بیارجمند به بیمه‌شدگان مستمری‌بگیران و کارفرمایان این استان خدمات ارائه می‌دهد.

۴۲ میلیون نفر در کشور و حدود ۵۰۰ هزار نفر از جمعیت بیش از ۷۰۲ هزار نفری استان سمنان زیر چتر بیمه تأمین اجتماعی هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار