فرماندار شهرستان بافق از انتقال قبر وحشی بافقی در آینده نزدیک خبر داد

بافق (پانا)- محمد زاده رحمانی در آیین رونمایی از دفتر ۲۰ برگ انار نوشته محمد علی قاسم زاده بافقی با اعلام این خبر گفت: مجوز تخصیص ده هکتار زمین از سوی منابع طبیعی صادر شده است.

کد مطلب: ۹۹۰۳۹۴
لینک کوتاه کپی شد
فرماندار شهرستان بافق از انتقال قبر وحشی بافقی در آینده نزدیک خبر داد

وی افزود:این زمین جنب دانشگاه پیام نور در اختیار شهرداری قرار گرفته و به محض اجرای عملیات تسطیح و زیرسازی قبر انتقال می یابد.

زاده رحمانی همچنین با اعلام اینکه جانمایی قبر این شاعر انجام شده است تصریح کرد:استاندار نیز با انتقال قبر موافقت کرده است.

وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود از اختصاص ۸۵۰ میلیون تومان به ساخت مجتمع فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خبر داد و ابراز امیدواری کرد افتتاح این طرح موجب شود تا هنرمندان محل مناسبی برای اجرای برنامه های فرهنگی خود بیابند.

فرماندار بافق همچنین به رسم دیرینه و مثبت نوشتن اشاره کرد و گفت: در حال حاضر در نوشتن ضعف داریم.

وی افزود: هر کدام باید خاطرات محل کار خود را به روی کاغذ بیاوریم تا در تاریخ منطقه تاثیر گذار باشد و این آثار ثبت و ضبط شود‌.

زاده رحمانی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت نگه داری آثار حتی یک دست خط کوتاه برای آیندگان خاطر نشان کرد: متاسفانه در زمان جابجایی فرمانداری اسناد تاریخی از بین رفته و سعی خواهم کرد با نوشتن کتاب دین خود را به این شهر ادا کنم‌.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار