توزیع کتب مرحله آموزشگاهی جشنواره کتابخوانی دانایی و توانایی شهرستانهای استان تهران

تهران (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران ازتوزیع 21 هزار و هفتصد و هشتاد و هشت جلد کتاب در مرحله آموزشگاهی جهت چهارمین جشنواره کتابخوانی دانایی و توانایی خبر داد.

کد مطلب: ۹۹۰۳۸۹
لینک کوتاه کپی شد
توزیع کتب مرحله آموزشگاهی جشنواره کتابخوانی دانایی و توانایی شهرستانهای استان تهران

سیدمجتبی هاشمی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در این رابطه اظهار کرد: درراستای تحقق اهداف سند تحول بنیادین وزارت آموزش و پرورش و به منظور آشنایی بیشتر دانش‌آموزان با کتاب‌های مناسب و خواندنی و گسترش فرهنگ مطالعه و کتابخوانی، چهارمین جشنواره کتاب خوانی دانایی، توانایی که یکی از رشته‌های سی و هشتمین دوره مسابقات فرهنگی هنری "فردا" می‌باشد، از ابتدای سال تحصیلی آغازشده است.

او در ادامه افزود: با توجه به اینکه شیوه اجرای چهارمین جشنواره دانایی و توانایی به صورت فرآیندی است و درچهار مرحله مدرسه، منطقه، استان و کشوری (کتاب‌پژوهی) برگزار می‌شود، در مرحله آموزشگاهی دانش‌آموزان سراسر استان متقاضی دریافت 21 هزار وهفتصد و هشتاد وهشت جلد کتاب با عناوین مختلف بودند.

هاشمی گفت: انتظار می‌رود رؤسای محترم ادارات، معاونین محترم پرورشی و تربیت بدنی، همانند سه دوره گذشته، جهت اجرای مطلوب این حرکت فرهنگی و آینده ساز، نهایت تلاش خود را مبذول نموده تا همه با هم سهمی در دانایی فرزندان این مرز و بوم داشته باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار