عملیات روانی از مهمترین ابعاد جنگ نرم دشمنان علیه ملت ایران است

اردبیل (پانا) - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: عملیات روانی از مهمترین ابعاد جنگ نرم دشمنان علیه ملت ایران است.

کد مطلب: ۹۹۰۳۸۳
لینک کوتاه کپی شد
عملیات روانی از مهمترین ابعاد جنگ نرم دشمنان علیه ملت ایران است

آیت الله سید حسن عاملی در گردهمایی ائمه جمعه و استادیاران حلقه‌های صالحین استان اردبیل و نشست هم اندیشی ۹ دی گفت: عملیات روانی از مهمترین ابعاد جنگ نرم دشمنان علیه ملت ایران است که در عرصه‌های مختلف سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی دنبال می‌شود و فتنه‌های جدید را با عملیات‌های مختلف روانی می‌خواهد اجرایی کند.

او افزود: دشمن به جهت تجربه تاریخی دریافته است که ملت ایران هر زمان کنار هم ایستاده و بر یک موضوع وحدت داشته باشد، قادر است هر دشمنی را از سر راه خود بردارد و در پیروزی انقلاب اسلامی، دشمنان ما به خصوص آمریکایی‌ها دیدند که وقتی ملت بزرگ ایران به رهبر‌ی پیر و مراد خود متحد و یکپارچه شدند، چگونه ژاندارم منطقه را مجبور به تسلیم کردند، بنابراین دشمن از اولین روز‌های پیروزی انقلاب، تلاش کرد تا این نقطه قوت را هدف قرار دهد.

امام جمعه اردبیل افزود: در این زمینه شاهد ده‌ها توطئه در نقاط مختلف کشور بودیم تا به هر بهانه‌ای مردم را از هم جدا کرده، با نظام اسلامی فاصله گذاری کنند و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نبودند، اما رهبری خردمندانه حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری و عمل هوشمندانه ملت و اراده محکم انقلابیون همه آن‌ها را خنثی کرد.

عاملی بیان کرد: عملیات روانی از مهمترین ابعاد جنگ نرم دشمنان علیه ملت ایران است که در عرصه‌های مختلف سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی دنبال می‌شود و فتنه‌های جدید را با عملیات‌های مختلف روانی می‌خواهد اجرایی کند.

او با بیان اینکه آرمان‌ها و اهداف حماسه ۹ دی در مدارس، دانشگاه ها، حوزه‌های علمیه و مساجد تببین گردد، افزود: دشمن امروز اهداف و ارزش‌های انقلاب و تفکر نسل جوان و آتی را نشانه رفته است که بصیرت افزایی و روشنگری در مقابل آن نیاز است.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان نیز در این گردهمایی اظهار داشت: گرامیداشت حماسه تاریخی ۹ دی فرصتی برای تبیین و ترویج ارزش‌ها است، چرا که ملت بصیر و آگاه ایران در حماسه ۹ دی در برابر استکبار و هجمه‌های استکبار جهانی که برای براندازی نظام در پیش گرفته بودند جانانه ایستادگی کردند.

سردارجلیل بابازاده قانع با بیان اینکه دشمن در صدد راه‌اندازی جنگ در بین مردم جامعه است تاکید کرد: جنگ این نیست که فکر کنیم نبرد مسلحانه‌ای بین دو جبهه صورت گیرد، بلکه حمله به ارزش‌ها، فرهنگ، اقتصاد و ... یک کشور است.

او افزود: مساجد محل تربیت جوانان تراز اسلام است لذا لازم است ارکان تربیتی در تربیت جوانان تراز اسلام نقش آفرینی نمایند تا خروجی آن‌ها جوان مومن انقلابی پای کار باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار