مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی:

برخورداری دانش آموزان از کیفیت مطلوب آموزش، نوعی حق الناس است

ارومیه (پانا) - برخورداری دانش آموزان از کیفیت مطلوب آموزش حق الناس است و باید در ساماندهی و کیفیت بخشی به نیروی انسانی مورد توجه قرار گیرد. مدیرکل آموزش و پرورش استان بر این موضوع تاکید کرده‌است.

کد مطلب: ۹۹۰۳۸۱
لینک کوتاه کپی شد
برخورداری دانش آموزان از کیفیت مطلوب آموزش، نوعی حق الناس است

دومین جلسه ساماندهی نیروی انسانی آموزش و پرورش استان برای سال‌تحصیلی آینده صبح امروز در محل دفتر معاونت متوسطه استان برگزار شد.

ابراهیم محمدی، مدیرکل آموزش و پرورش استان در این جلسه با بیان اینکه مبنا در کمیت استخدام‌های جدید شیوه‌های سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور است؛ اظهار کرد: برای ساماندهی نیروی انسانی بر اساس استانداردها، چارت سازمانی مدارس باید اصلاح شود.

او با اذعان به اینکه کیفیت بخشی نیروی انسانی به‌ویژه در دوره ابتدایی بسیار کلیدی است؛ گفت: کمیته ارزیابی و ارزشیابی نیروهای حق التدریس تشکیل شود.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: برخورداری دانش آموزان از کیفیت مطلوب آموزش حق الناس است و باید در ساماندهی و کیفیت بخشی به نیروی انسانی مورد توجه قرار گیرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ادامه داد: پایبندی به اصول ساماندهی نیروی انسانی در مناطق ۲۴گانه استان ضروریست.

محمدی ادامه داد: عدم بکارگیری نیروی غیرمرتبط و بکارگیری نیروی تخصصی به‌ویژه در هنرستانها رویکرد اصلی تخصیص نیروی انسانی باشد.

او همچنین با بیان اینکه با هر گونه انحراف از اصول ساماندهی نیروی انسانی در مناطق آموزشی استان برخورد خواهد شد؛ گفت: در نقل و انتقالات نیروی انسانی، مدت زمان تعهد به خدمت مدنظر قرار گیرد.

گفتنی است هم اکنون قریب به 35 هزار نفر نیروی انسانی در مجموعه آموزش و پرورش استان مشغول خدمت هستند و در سال‌تحصیلی جاری بیش از 608 هزار دانش آموز در مدارس استان مشغول تحصیل هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار