فرمانده انتظامی استان سمنان خبر داد:

کشف ۳۵۰ کیلوگرم تریاک با تلاش پلیس سمنان

سمنان (پانا) - فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: پلیس سمنان در عملیاتی مشترک با پلیس استان کرمان، محموله ۳۵۰ کیلوگرمی تریاک را کشف کرد.

کد مطلب: ۹۹۰۳۷۶
لینک کوتاه کپی شد
کشف ۳۵۰ کیلوگرم تریاک با تلاش پلیس سمنان

عبدالله حسنی اظهار کرد: با اقدامات اطلاعاتی چندماهه مأموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، سرنخ‌هایی از انتقال مسلحانه یک محموله مواد مخدر توسط سوداگران مرگ به دست آمد.

وی ادامه داد: مأموران در تحقیقات تکمیلی خود، نحوه دقیق انتقال محموله و مشخصات مربوط به آن را نیز به دست آوردند و در همین خصوص با پلیس کرمان هماهنگی‌های لازم را انجام دادند.

حسنی از آغاز عملیات پلیس برای کشف این محموله خبر داد و افزود: با هدایت پلیس سمنان، مأموران انتظامی کرمان خودرو حامل مواد مخدر را در محور قلعه‌گنج ـ کهنوج شناسایی کردند و دستور ایست صادر کردند.

به گفته فرمانده انتظامی استان سمنان، سوداگران مرگ که توانایی مقابله با پلیس را نداشتند، خودروی حامل مواد را رها کرده و از صحنه متواری شدند.

حسنی با اعلام کشف 350 کیلوگرمی تریاک و توقیف یک دستگاه پژو 405 در این عملیات مشترک خاطرنشان کرد: در برخورد قاطع با سوداگران مرگ و برچیدن بساط اعتیاد از جامعه، تمام امکانات و تجهیزات خود را بسیج کرده‌ایم و از هیچ تلاش و کوششی نیز در این مسیر دریغ نخواهیم کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار