معاون نظارت مالی و خزانه‌دار کل کشور:

کاستی‌ها و نواقص اسناد خزانه برای سال ۹۹ رفع می‌شود

سمنان (پانا) - معاون نظارت مالی و خزانه‌دار کل کشور گفت: محدودیت‌ها، کاستی و نواقص موجود در خصوص اسناد خزانه در کشور، برای سال ۹۹ برطرف خواهد شد.

کد مطلب: ۹۹۰۳۵۹
لینک کوتاه کپی شد
کاستی‌ها و نواقص اسناد خزانه برای سال ۹۹ رفع می‌شود

سیدرحمت‌الله اکرمی معاون نظارت مالی و خزانه‌دار کل کشور، گفت: در خصوص مشکلات و محدودیت‌های اسناد خزانه، نظرات و پیشنهادات به‌صورت جامع و کلی احصاء و نواقص و کاستی‌ها برای سال ۹۹ با اتخاذ راهکارهای مؤثر، برطرف خواهد شد.

وی گفت: در خصوص تواتر خانه‌های مسکونی سازمانی در استان، منابع مالی درآمدی حاصل از فروش خانه‌های سازمانی تماماً به استان بازگردانده خواهد شد.

معاون نظارت مالی و خزانه‌دار کل کشور با بیان اینکه به علت وجود مشکلات بودجه‌ای در کشور، عزم جدی برای فروش اموال غیرمنقول و مازاد وجود ندارد، افزود: در سال ۹۸، رقم درآمدی حاصل از تبصره ۱۲ قانون بودجه، سه هزار میلیارد تومان است که در بودجه سال ۹۹، منابع درآمدی حاصل از فروش اموال غیرمنقول و مازاد (تبصره ۱۲ قانون بودجه)، بالغ‌بر ۳۰ هزار میلیارد تومان پیش‌بینی شده است.

اکرمی خاطرنشان کرد: استاندار سمنان در زمینه مسائل استان و هموار کردن راه توسعه، حساسیت‌ها و دغدغه‌های بسیار خوبی دارد که بسیار ارزشمند و قابل‌تقدیر است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار