رئیس ستاد انتخابات استان سمنان:

مشکلات احتمالی برگزاری انتخابات در شاهرود و میامی بررسی شد

سمنان (پانا) - رئیس ستاد انتخابات استان سمنان بابیان اینکه مشکلات احتمالی برگزاری انتخابات در شاهرود و میامی بررسی شد، گفت: تدارکات، پشتیبانی و آنتن دهی شبکه تلفن همراه در زمره این موارد هستند.

کد مطلب: ۹۹۰۳۵۷
لینک کوتاه کپی شد
مشکلات احتمالی برگزاری انتخابات در شاهرود و میامی بررسی شد

حبیب‌الله خجسته پور رئیس ستاد انتخابات استان سمنان، گفت: جلسات متعددی از ستاد انتخابات استان سمنان برگزارشده که امروز نیز شاهد برگزاری جلسه مشترک این ستاد و همچنین ستاد انتخابات شهرستان‌های شاهرود و میامی بودیم که بررسی مشکلات احتمالی انتخابات یکی از اهداف آن محسوب می‌شود.

وی افزود: مسائل فنی و پشتیبانی به‌خصوص آنتن دهی شبکه تلفن همراه در مناطق روستایی برای برگزاری مطلوب انتخابات یکی از مسائلی است که در ستاد انتخابات شهرستان شاهرود و میامی بررسی‌شده است.

معاون استاندار سمنان بابیان اینکه بررسی فرایندهای انتخابات تا روز دوم اسفندماه نیز در زمره مسائلی است که در نشست‌های ستاد انتخابات به آن رسیدگی می‌شود، تأکید کرد: این آمادگی از سوی مجریان انتخابات در سراسر استان وجود دارد که بتوانیم شاهد برگزاری مناسب و بی‌طرفانه فرایندهای انتخابات مجلس شورای اسلامی باشیم.

خجسته پور بابیان اینکه بررسی صلاحیت داوطلبان در هیئت نظارت مرکزی و استان در دست بررسی است، گفت: در این فرایند هم به اعتراض نامزدها درزمینهٔ عدم تائید صلاحیت رسیدگی می‌شود و هم صلاحیت مجدد نامزدهایی که در مرحله اول تائید شده‌اند بررسی می‌شود، همچنین ۲۰ روز برای این فرایند زمان در نظر گرفته شده است.

یکی از رسالت‌های هیئت‌های اجرایی انتخابات موضوع تعداد و شعب اخذ رأی است که با توجه به عدم رخ دادن اتفاق خاصی در بحث جمعیت در سطح استان سمنان توصیه شده که همان تعداد صندوق و پایگاه دور قبلی مجلس شورای اسلامی در نظر گرفته شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار