حضور جمعیت هلال احمر استان یزد در نمایشگاه ایمنی در بحران

یزد (پانا) - جمعیت هلال احمر استان یزد با حضور در نمایشگاه ایمنی در بحران دستاورد‌ها و توانمندی‌های این جمعیت را به نمایش گذاشت.

کد مطلب: ۹۹۰۳۳۴
لینک کوتاه کپی شد
حضور جمعیت هلال احمر استان یزد در نمایشگاه ایمنی در بحران

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، محسن حرازی زاده یزدی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد با بیان اینکه این جمعیت به عنوان عضو اصلی شورای هماهنگی مدیریت بحران نیز نمایشگاه ایمنی در بحران حضوری پر رنگ داشت خدمات، توانمندی‌ها و آخرین دستاورد‌های خود را در زمینه امداد و نجات و مدیریت بحران به نمایش گذاشت.

او بر ضرورت توجه به آموزش‌های امداد و کمک‌های اولیه برای خانواده‌ها تآکید کرد و افزود: نخستین افراد در هر حادثه خود مردم هستند که خود امدادی و فرهنگ سازی برای کمک به دیگران از جمله اولویت‌های هلال احمر است.

حرازی زاده گفت: مهمترین سرمایه هلال احمر اعتماد مردم است و لذا نزدیکی و انس با مردم و آشنایی عمومی با تلاش‌های امدادگران و نجاتگران و سایر بخش‌های هلال احمر ضرورت دارد.

او افزود: جمعیت هلال احمر استان یزد با ۱۰ شعبه و سه نمایندگی در شهرستان‌ها و نیز ۱۳ پایگاه ثابت امدادی و پایگاه‌های امداد موتوری و امداد کوهستان و تیم واکنش سریع و سعی در حفظ و ارتقاء آمادگی اعضاء و تقویت انگیزه کلیه نیرو‌ها برای حضور به هنگام و موثر در حوادث دارد.

سید مهدی حسینی سرپرست معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان یزد درباره این نمایشگاه نیز گفت: در این نمایشگاه غرفه‌های تجهیزات امداد و نجات، فیلم و کلیپ‌های آموزش، جوانان، غنچه‌های هلال جمعیت هلال احمر و تیم آنست و همچنین غرفه آموزش و آمادگی در برابر مخاطرات برگزار شد.

جمعیت هلال احمر استان یزد با حضور در نمایشگاه ایمنی در بحران، که از سوی مدیریت بحران استان از تاریخ ۵ تا ۸ دی ماه امسال در محل نمایشگاه‌های مدیریت بحران در حال برگزاری است، دستاورد‌ها و توانمندی‌های این جمعیت را به نمایش گذاشت.

این نمایشگاه با حضور استاندار و جمعی از مدیران و دستگاه‌های امدادرسان با محوریت توانمندی‌های ستاد مدیریت بحران در یزد به مناسبت پنجم دی ماه روز ایمنی در برابر زلزله و کاهش اثرات بلا‌های طبیعی و با هدف سطح ارتقای فرهنگ عمومی نسبت به بحران گشایش یافت.

او افزود: این نمایشگاه از پنجم دی ماه دایر و تا امروز هشتم دی ماه از ساعت ۱۶ تا ۲۲ پذیرای بازدید کنندگان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار