پلمب 3 واحد اقامتی متخلف در قم

قم (پانا) - رئیس پلیس امنیت عمومی استان قم از پلمب 3 واحد اقامتی به علت فعالیت غیرقانونی و عدم پایبندی به مقررات و ضوابط ابلاغی خبر داد .

کد مطلب: ۹۹۰۳۲۷
لینک کوتاه کپی شد
پلمب 3 واحد اقامتی متخلف در قم

سرهنگ "پیام کاویانی" خبری پلیس اظهارداشت: اداره نظارت بر اماکن عمومی استان برابر ضوابط و مقررات صنفی، از واحدهای اقامتی بازدید و هیچ گونه کوتاهی از واحد های صنفی متخلف در این صنف را نمی پذیرد .
رئیس پلیس امنیت عمومی استان قم از اجرای طرح شناسایی و بازدید از مراکز اقامتی - سیاحتی و فاقد پروانه کسب توسط ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی به منظور برخورد با صنوف متخلف خبر داد .
سرهنگ کاویانی گفت: در اجرای طرح مذکور از 88 واحد صنفی اقامتی و سیاحتی بازدید و 39 فقره تذکر شفاهی مبنی بر رعایت ضوابط قانونی و انتظامی داده شد.
وی با اشاره به پلمب 3 واحد اقامتی به علت فعالیت غیرقانونی و عدم پایبندی به مقررات و ضوابط ابلاغی، اظهارداشت: اداره نظارت بر اماکن عمومی در این طرح به 14 واحد اقامتی متخلف اخطار پلمب و 3 واحد اقامتی - سیاحتی به علت عدم رعایت مقررات و ضوابط ابلاغی پلمب و از ادامه فعالیت متصدیان آن واحد ها جلوگیری کرد .
رئیس پلیس امنیت عمومی استان قم از مردم خواست تا در صورت مشاهده هر گونه تخلف در واحدهای صنفی، مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار