کریستیانو رونالدو وارد سینما می‌شود

تهران (پانا) – فوق ستاره پرتغالی یوونتوس قصد دارد پس از پایان دوران فوتبال وارد عرصه سینما شود و حضور در یک فیلم سینمایی را تجربه کند.

کد مطلب: ۹۹۰۲۸۵
لینک کوتاه کپی شد
کریستیانو رونالدو وارد سینما می‌شود

کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتغالی که 34 سالگی خود را سپری می‌کند، این روزها برای گذراندن تعطیلات زمستانی راهی امارات شده است تا در سواحل جنوبی خلیج فارس استراحت کند.

مهاجم یوونتوس در سفر خود به امارات، با درخواست میزبانش نشستی خبری برگزار کرد و در این نشست خبری درباره نکات جالبی حرف زد که مهم‌ترین بخش این اظهار نظرها درباره برنامه‌اش پس از دوران بازنشستگی بود. وی که 5 توپ طلای فوتبال جهان را تا به امروز بدست آورده است درباره برنامه‌اش پس از خداحافظی از فوتبال گفت:

« وقتی به دوران فوتبالم خاتمه بدهم، می خواهم تحصیلات خود را از سر بگیرم. تمرکز زیادی روی یادگیری و مطالعه دارم. متاسفانه با چیزهایی که تاکنون یاد گرفته ام، نمی توانم پاسخ مناسبی برای همه سوالاتی که در ذهنم است، پیدا کنم. موضوعی که مرا مجذوب کرده، این است که می خواهم بازیگری در یک فیلم سینمایی را امتحان کنم. بارها در فیلم های تبلیغاتی، نقشی داشته ام اما فیلم سینمایی قطعا متفاوت است. یکی از چالش هایی که دوست دارم خود را در آن امتحان کنم، بازی در یک فیلم سینمایی است. »

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار