تاکید استاندار یزد بررفع موانع تولید به خصوص در مناطق دوردست استان

یزد (پانا) - استاندار یزد همکاری تمام مسوولان برای رفع موانع تولید به خصوص در مناطق دوردست استان را خواستار شد و از آن به عنوان یکی از اولویت های اساسی و رویکرد همیشگی دولت یاد کرد و گفت: برای تحقق این امر نیاز به اقدام بیشتری است.

کد مطلب: ۹۹۰۲۷۲
لینک کوتاه کپی شد
تاکید استاندار یزد بررفع موانع تولید به خصوص در مناطق دوردست استان

محمدعلی طالبی در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان افزود: برای ایجاد اشتغال مولد و رونق تولید به عنوان یک ضرورت همیشگی تاکنون با مشارکت دستگاه‌های مسوول اقدام‌های بسیار مناسبی در مناطق مختلف استان انجام شده است.

وی بدون اشاره به این اقدامات ادامه داد: باید برای جلب مشارکت بخش‌خصوصی و سرمایه‌گذاران که تمایل به رونق تولید و ایجاد اشتغال جدید در رشته‌های مختلف دارند باید زمینه لازم را در تمام مناطق و شهرهای دوردست استان برای آنها فراهم کنیم .

استاندار یزد تاکید کرد: با افزایش تولید و ایجاد اشتغال، شاهد توسعه همه جانبه و حل بسیاری از مسائل و مشکلات خواهیم بود و در سال‌های اخیر گام‌های بلندی در این رابطه برداشته شده است.

طالبی اظهارداشت: سرمایه‌گذاران زیادی همواره آماده فعالیت برای رونق تولید و اشتغال هستند و دولت هم به جد با همکاری خوب تمام دستگاه‌ها برای ایجاد زمینه لازم تلاش دارد.

وی تصریح کرد: ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، فعالانه با مشارکت اعضا وظایف خود را در ایجاد بسترسازی بیشتر برای جذب بخش‌خصوصی برای مشارکت هرچه بیشتر در اجرای طرح‌های تولیدی و صنعتی فراهم می کند.

همچنین معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری یزد گفت: جلسات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید به صورت مستمر بر حسب نیاز با حضور اعضا و سرمایه‌گذاران تشکیل می‌شود.

سیدمسعود عظیمی افزود: ایجاد زمینه مناسب برای جذب سرمایه‌گذاران و ایجاد تولید و اشتغال از جمله محور برنامه‌های مهمی است که در استان صورت می‌گیرد و نتایج ارزشمندی هم به همراه دارد.

وی اظهارداشت: بررسی مسائل و مشکلات سرمایه‌گذاران و برنامه‌ریزی در چارچوب مقررات برای حل مطالبات آنها در راستای سرمایه‌گذاری و ایجاد طرح‌های تولیدی و صنعتی از جمله محور این فعالیت هاست .

همچنین رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت ( صمت ) یزد گفت: برای رفع موانع تولید و ایجاد اشتغال پایدار باید همانند گذشته شاهد همکاری تمام دستگاه‌های مسوول در استان باشیم که در این خصوص اینگونه اقدام می‌شود.

محمدرضا علمدار یزدی افزود: تسهیل امور برای جذب بخش‌خصوصی برای سرمایه‌گذاری در راستای تولید و اشتغال در رشته‌ها و بخش‌های مختلف، ازجمله برنامه های محوری این سازمان است و نقش مهمی در توسعه متوازن استان دارد.

وی اظهارداشت: جلسات کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید به صورت مستمر برگزار می‌شود که تاکنون نتایج خوبی هم در راستای تولید و اشتغال جدید به همراه داشته و با همکاری اعضا و دستگاه‌ها تداوم دارد.

در این جلسه بر پیگیری طرح‌های تولیدی و صنعتی برای رونق تولید و اشتغال در مناطق محروم و دوردست استان تاکید شد.

استان یزد با سه هزار و ۶۰۰ واحد صنعتی چهارمین استان صنعتی کشور محسوب می شود و سال گذشته در حوزه عملکرد اقتصاد مقاومتی نیز رتبه چهارم ملی را احراز کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار