پلیس بازداشت دانشجوی آذربایجانی اهل تبریز در دی‌ماه را تکذیب کرد + فیلم

تهران (پانا) - مرکزاطلاع رسانی پلیس آذربایجان شرقی، با انتشار پیامی، بازداشت دانشجوی آذربایجانی اهل تبریز در دی‌ماه را تکذیب کرد.

کد مطلب: ۹۹۰۱۹۹
لینک کوتاه کپی شد
پلیس بازداشت دانشجوی آذربایجانی اهل تبریز در دی‌ماه را تکذیب کرد + فیلم

در متن این پیام آمده است:

برخی کانال های معاند که توسط خارج نشینان مخالف نظام اسلامی هدایت می‌شوند، به منظور تشویش اذهان عمومی با هدف ناآرام کردن فضای کشور خبری تحت عنوان بازداشت"مهدی تمدن" دانشجوی آذربایجانی اهل تبریز در دی ماه منتشر کرده اند که طبق بررسی‌های به عمل آمده این خبر برابر اظهارات خود نامبرده کاملا کذب است. واقعیت ماجرا برابر اظهارات مهدی تمدن درکلیپ انتشار یافته گویای کذب بودن ماجراست.


مرکز اطلاع رسانی پلیس آذربایجان شرقی در تشریح این موضوع، اعلام کرد: رسانه‌های معاندین و ضد انقلاب که در پی افزایش قیمت بنزین با دروغ پردازی اقدام به تحریک جوانان برای ایجاد اغتشاش و تخریب اموال عمومی و خصوصی کرده بودند، با انتشار اخبار کذب و دروغ، سناریوهای مختلفی را در شبکه‌های اجتماعی پیاده کرده‌اند که این بار نیز خبر کذب مبنی بر بازداشت دانشجوی آذربایجانی اهل تبریز در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده اند. پس از بررسی مشخص شد چنین شخصی اصلا دانشجو نبوده و تاکنون دستگیر نشده است و نامبرده مدرس یکی از آموزشگاه‌ها بوده و به تدریس مشغول است.

شهروندان عزیز اخبار واقعی را از طریق رسانه‌های موثق و رسانه ملی پیگیری نمایند و به شایعات رسانه‌های معاند توجهی نکنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار