برگزاری مسابقات مچ اندازی استان یزد به میزبانی بافق

یزد(پانا)- دبیر هیات بدنسازی و پرورش اندام استان یزد گفت: نخستین دوره مسابقات مچ اندازی استان یزد به میزبانی بافق، با معرفی تیم های برتر به کار خود پایان داد.

کد مطلب: ۹۹۰۱۹۱
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مسابقات مچ اندازی استان یزد به میزبانی بافق

ولی الله حفیظی دبیر هیات بدنسازی و پرورش اندام استان یزد گفت: نخستین دوره مسابقات مچ اندازی استان یزد با حضور بیش از ۵۰ ورزشکار از سراسر استان به میزبانی بافق برگزار شد.

او افزود: در این دوره شرکت کنندگان در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان و در دو بخش راست دست و چپ دست با هم به رقابت پرداختند.

دبیر هیات بدنسازی و پرورش اندام استان یزد با بیان اینکه در این دوره از مسابقات تیم‌های بافق، ابرکوه و یزد به ترتیب بر سکو‌های قهرمانی تا سوم ایستادند تصریح کرد: نفرات برتر این مسابقات به مسابقات کشوری در اول بهمن ماه به مشهد اعزام می‌شوند.

اولین دوره از مسابقات مچ اندازی استان یزد یادبود شهید مدافع حرم محسن حججی به همت هیات بدنسازی و پرورش اندام و به میزبانی شهرستان بافق در محل سالن آیت الله هاشمی برگزار شد.

در شهرستان بافق هشت باشگاه ورزشی در حال فعالیت هستند که از این تعداد، دو باشگاه به صورت حرفه‌ای تمرینات مچ اندازی را کار می‌کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار