مجمع نمایندگان استان برگزار شد

یزد(پانا)- مجمع نمایندگان استان با حضور استاندار، معاونان استاندار و مسئولان دستگاه‌های مربوطه تشکیل شد.

کد مطلب: ۹۹۰۱۸۹
لینک کوتاه کپی شد
مجمع نمایندگان استان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، بودجه سال ۹۹، آلودگی هوا و آسیب‌های اجتماعی سه موضوعی بود که امروز در جلسه مجمع نمایندگان مورد بررسی قرار گرفت.
استاندار یزد گفت: ۲۸۷ میلیارد تومان بودجه سال ۹۸ بوده است و برای سال ۹۹ بودجه ۳۰۰ میلیارد تومانی پیشنهاد شده است که امیدواریم با پیگیری نمایندگان این افزایش صورت بگیرد.
طالبی افزود: پیشنهادات دستگاه‌های اقتصادی باید در اختیار نمایندگان قرار بگیرد تا برای افزایش بودجه امسال لحاظ شود.
رئیس مجمع نمایندگان استان یزد با اشاره به تغییرات اساسی در بودجه گفت: مهمترین تغییر اینست که در ساختار بودجه ما اتکا به نفت کاهش پیدا کرده و اتکا به درآمد‌هایی مثل مالیات و سایر درآمد‌هایی که ظرفیت‌های قانونی به آن اشاره کرده، افزایش یافته است.
دهقانی افزود: اتفاقی که در بودجه افتاده اینست که بیشتر به استانی بودن آن متمرکز می‌شود. ما در استان متوجه می‌شویم که چقدر منابع داریم مثلا درآمد‌های مالیاتی و عوارض چه مقدار هستند و چقدر هزینه داریم.
وی اظهار داشت: در موضوع آلودگی هوا این نگرانی را داریم که آلودگی بر سلامت مردم تاثیر بگذارد. مساله نمایان اینست که آلودگی مربوط به ذراتی است که مربوط به گردو خاک یا مربوط به کارخانه‌ها می باشد، بنابراین همه دستگاه‌ها باید در کاهش آلودگی استان اقدام کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار