فردا آخرین مهلت ثبت نام المپیاد علمی دانش آموزان کشور

یزد(پانا)- رئیس اداره سنجش و پایش کیفیت آموزشی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد: فردا یکشنبه هشتم دی ماه آخرین مهلت ثبت نام در المپیاد علمی کشور است.

کد مطلب: ۹۹۰۱۸۴
لینک کوتاه کپی شد
فردا آخرین مهلت ثبت نام المپیاد علمی دانش آموزان کشور

حیدری اظهار داشت : ثبت نام المپیاد علمی کشور در ۱۳ رشته (ادبی، اقتصاد و مدیریت، تفکرو کارآفرینی، پژوهشی، جغرافیا، ریاضی، زیست شناسی، شیمی، فیزیک، کامپیوتر، نجوم و اختر فیزیک، علوم زمین) تا فردا یکشنبه هشتم دی ماه انجام می شود .
وی افزود: امسال علاوه بر ۸ رشته المپیاد در سال‌های گذشته در ۴ رشته جدید اقتصاد و مدیریت، تفکرو کارآفرینی، پژوهشی و علوم زمین ثبت نام انجام می شود .
رئیس اداره سنجش و پایش کیفیت آموزشی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد گفت: مرحله اول المپیاد در اوایل بهمن ماه برگزار می شود ، و دانش آموزان پایه‌های دهم و یازدهم رشته‌های تحصیلی می‌توانند در یک یا چند المپیاد ثبت نام کنند و در صورت کسب امتیاز وارد مرحله بعدی شوند.
حیدری تاکید کرد: دانش آموزان علاقه مندان می‌توانند در یک یا چند رشته المپیاد ثبت نام کنند و در صورت موفقیت در آزمون از مزایای آن بهره مند شوند .
رییس اداره سنجش آموزش و پرورش تصریح کرد: دانش آموزان باید رمز ثبت نام را از مدیر مدرسه دریافت کنند و از طرق سامانه oly.medu.ir اقدام به ثبت نام کنند.
وی در پایان گفت: متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن‌های ۳۳۱۴۴۳۲۱ الی ۳۳۱۴۴۳۲۵ (اداره سنجش و پایش کیفیت آموزشی) تماس بگیرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار