برگزاری دومین بخش مسابقات قرآن ونمازفرهنگیان منطقه7در دو بخش کتبی وآوایی

تهران (پانا) - دومین بخش مسابقات قرآن ونمازفرهنگیان با حضور پرشور فرهنگیان در دو بخش کتبی وآوایی دردبیرستان ندای آزادی منطقه7 در محیطی صمیمی باحضورمنیژه برقی، معاون پرورشی منطقه و هیئت همراه  برگزار گردید. 

کد مطلب: ۹۹۰۱۲۲
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری  دومین بخش مسابقات قرآن ونمازفرهنگیان منطقه7در دو بخش کتبی وآوایی

به گزارشروابط عمومی آموزش و پرورش منطقه 7 شهر تهران، برگزاری مسابقات قرآن ونمازفرهنگیان با حضور پرشور فرهنگیان در دو بخش کتبی وآوایی دردبیرستان ندای آزادی در محیطی با صفا وصمیمی باحضور منیژه برقی، معاون پرورشی و هیئت همراه برگزار گردید.

برقی در این مراسم گفت: گسترش فعالیت‌های قرآنی از اولویت‌های اصلی دستگاه تعلیم و تربیت و سند تحول بنیادین است.و امسال ما با افزایش شرکت کننده در بخش آقایان روبرو بودیم .

وی افزود: فرهنگیان رشته های کتبی (نهج البلاغه- صحیفه سجادیه) و رشته های آوایی (ترتیل - قرائت - حفظ- اذان -قصه گویی) با هم به رقابت پرداختند.

وی ضمن قدردانی از معماریان، مدیر دبیرستان و همکاران گرانقدرشان به جهت میزبانی این دوره از مسابقات، اظهار امیدواری کرد که شاهد درخشش تعداد بیشتری از همکاران در سالهای آتی باشیم. همچنین جریان برگزاری مسابقه از لحاظ کمی و کیفی مطابق ماموریتها و چشم اندازهای معاونت پرورشی در سال 99-98 قرار گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار