رونمایی پوستر سی و هشتمین جشنواره فرهنگی هنری دانش آموزان خراسان رضوی

مشهد(پانا)- با حضور معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان و معاون مدیر کل فرهنگی هنری وزارت آموزش و پرورش و جمعی از مسئولین از پوستر سی و هشتمین جشنواره فرهنگی هنری دانش آموزان رونمایی شد.

کد مطلب: ۹۹۰۰۹۴
لینک کوتاه کپی شد
رونمایی پوستر سی و هشتمین جشنواره فرهنگی هنری دانش آموزان خراسان رضوی

علیرضا مالک اشرفی ، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان رضوی با اشاره به اهمیت هنر و جایگاه آن در مدارس گفت : معلمان ، مربیان و متولیان امر پرورش می توانند با کمترین هزینه ، از ظرفیتهای این حوزه استفاده کنند و از آن تشخص بگیرند.

وی به هنرهای گروهی اشاره نمود و گفت: کرال فرهنگیان یکی از بهترین گروههایی است که توانسته کارهای خوبی را به نمایش بگذارند و در مسابقات مختلف ، رقابت های نزدیکی را در معرض مسابقه گذاشته اند.

در ادامه فرهاد قاسم پور معاون مدیر کل فرهنگی هنری وزارت آموزش و پرورش با تقدیر از همسرایان امور تربیتی اظهار کرد: گروه کرال یکی از برنامه های موفق آموزش و پرورش است که توانسته شور و نشاط را به همکاران و به دنبال آن به دانش آموزان منتقل نماید.

وی تصریح کرد: همسرایی فرهنگیان به فعالیتهای فرهنگی هنر تعمیق داده و بر اساس سند تحول بنیادین توانسته مشارکت تمامی اقشار فرهنگیان را جلب نماید.

قاسم پور، اشتیاق معلمان را در فعالیتهای هنری بویژه کرال فرهنگیان را قابل ستایش دانست و افزود : ایجاد علاقه در بین معلمین می تواند ضامن اجرایی بریای بسیاری ار فعالیتهای آموزش و پرورش باشد .

در ادامه این مراسم از گروههای کرال برگزیده استان خراسان رضوی در هشتمین جشنواره همسرایان امور تربیتی کشور تقدیر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار