پیام استاندار استان آذربایجان غربی به مناسبت سالروز تاسیس نهضت سواد آموزی

ارومیه (پانا) - استاندار آذربایجان غربی بمناسبت فرا رسیدن هفته سواد آموزی ( 1 الی 7 دی ماه) و سالروز تاسیس نهضت سواد آموزی پیامی صادر کرد.

کد مطلب: ۹۹۰۰۸۳
لینک کوتاه کپی شد
پیام استاندار استان آذربایجان غربی به مناسبت سالروز تاسیس نهضت سواد آموزی

متن پیام « محمدمهدی شهریاری» بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سوادآموزی و مسائل مرتبط به آن یکی از اساسی ترین نیازهای جامعه است . هر چه تکنولوژی بیشرا رشد کند احساس نیاز به سواد و آموزش‌هایی که زیر بنای زندگی سالم ، با کیفیتی که موجب ارتقای جامعه می‌گردد بیش از پیش خود را نمایان می‌سازد، لذا امروزه توسعه همکاری و جذب مشارکت بخش‌های مختلف دستگاه‌های اجرایی استان، فرمانداران، شورای پشتیبانی سوادآموزی، بخشداران، دهیاران، مدیران کل دستگاه های اجرایی از جمله ظرفیت‌هایی است که در شناسایی و جذب افراد بی‌سواد می‌تواند کارساز باشد.

اینک در چهلمین سالگرد صدور پیام تاریخی حضرت امام (ره) مبنی بر تاسیس سازمان نهضت سوادآموزی در هفتم دی ماه ۱۳۵۸و گرامیداشت هفته سوادآموزی قرار داریم لذا بر خود لازم می‌دانم تا از تمامی عزیزان حوزه سوادآموزی اعم از کارکنان و آموزش دهندگان که تلاش می‌کنند تا افراد بیسواد و باز مانده از تحصیل را از طریق آموزش سواد پایه و مهارت‌های زندگی احیا نمایند و به سوی جامعه‌ای سالم‌ترو با کیفیت‌تر رهنمون کنند تقدیر و تشکر می‌نمایم.

امید است در سایه الطاف الهی با تلاش گسترده و همگانی مردم و مسئولان دلسوز، شاهد استانی عاری از بی‌سواد باشیم

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار