بارش برف و باران در محورهای ۱۲ استان کشور

تهران (پانا) - رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از ترافیک سنگین در آزادراه قزوین_کرج_تهران خبر داد.

کد مطلب: ۹۹۰۰۵۳
لینک کوتاه کپی شد
بارش برف و باران در محورهای ۱۲ استان کشور

سرهنگ نادر رحمانی، رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا درباره آخرین وضع محورهای شمالی به پانا گفت: ترافیک در محور چالوس مسیر شمال به جنوب حدفاصل گچسر تا گرماب و مسیر رفت و برگشت محدوده بیلقان و همچنین محور هراز مسیر شمال به جنوب محدودهآب اسک نیمه سنگین است.

وی ادامه داد: تردد در محور فیروزکوه و آزادراه قزوین-رشت مسیر (رفت و برگشت) روان گزارش شده است. همچنین محور چالوس دارای بارش برف و باران و محورهای هراز، فیروزکوه و آزادراه قزوین-رشت بارش پراکنده باران گزارش شده است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا درباره آخرین وضعیت ترافیکی سایر محورها خاطرنشان کرد: ترافیک در آزادراه قزوین-کرج-تهران حدفاصل محمدشهر تا پل کلاک سنگین است همچنین در محور شهریار -تهران در اکثر مقاطع ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است.

سرهنگ رحمانی درباره آخرین وضعیت جوی تصریح کرد: بارش برف و باران در برخی از محورهای استان‌های البرز، تهران، لرستان، مازندران، مرکزی، همدان، کردستان، قم و کرمانشاه گزارش شده است همچنین بارش باران در برخی از محورهای استان‌های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی و اصفهان پیش‌بینی می‌شود.

به گفته وی به همراه داشتن زنجیر چرخ و دیگر تجهیزات زمستانی برای تردد در محورهای کوهستانی و برفگیر کشور الزامی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار