در گفت و گو با پانا

کارگردان نمایش «فرجام عجیب زوج نافرم»: همه انسانها با تنهایی دست و پنجه نرم می کنند

تهران (پانا) - کارگردان نمایش «فرجام عجیب زوج نافرم» که در چهارمین همایش برگزیدگان جشنواره‌های تئاتر استان‌ها شرکت دارد، این نمایش را در اثری در توصیف تنهایی انسان‌ها و تنهایی را مشکلی که امروزه افراد زیادی با آن دست و پنجه نرم می‌کنند، دانست.

کد مطلب: ۹۹۰۰۳۶
لینک کوتاه کپی شد
کارگردان نمایش «فرجام عجیب زوج نافرم»: همه انسانها با تنهایی دست و پنجه نرم می کنند

مزدک مهیمنی، کارگردان نمایش «فرجام عجیب زوج نافرم» در گفت و گو با خبرنگار پانا درباره سوژه این نمایش گفت: نمایش «فرجام عجیب زوج نافرم» درباره تنهایی انسان است که به نظرم همه ما با این معضل دست به گریبان هستیم. این نمایش درباره زندگی زوج جوانی است که با وجود همکار و هم‌صنف بودن و اشتراکاتشان در آستانه طلاق هستند و مشکل‌شان تنهایی و تفاوت فکری است.
وی با اشاره به تنهایی انسان‌ها در عصر حاضر تاکید کرد: احساس می‌کنم همه ما به شکلی تنها هستیم و حتی این تنهایی به سراغ هنر نیز آمده است و در مواردی زبان گفت و گو را از ما گرفته است. من این مسئله را در قالب دیالوگ و نقش‌آفرینی کاراکترها به نمایش گذاشته‌ام.
مهیمنی در پایان مطرح کرد تمرکز بیشتر بر تئاتر در شهرستان‌ها می‌تواند منجر به کشف استعدادهای جوان و ایده‌های نو و پویا شود.
چهارمین همایش برگزیدگان جشنواره‌های تئاتر استان‌های کشور تا 10 دی ماه در مجموعه تئاتر شهر و هتل باباطاهر در حال برگزاری است.
سی و هشتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر به دبیری نادر برهانی مرند ۱۰ تا ۲۰ بهمن ماه امسال برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار