معاون آموزش متوسطه در مراسم تجلیل از منتخبین کشوری مسابقات علمی کاربردی شهرستان ابهر:

در تدوین هر برنامه و فعالیتی بایستی اثرات مثبت آن در سطح مدرسه محسوس باشد

زنجان (پانا) - مراسم تجلیل از منتخبین مسابقات علمی و کاربردی شهرستان ابهر با حضور معاون آموزش متوسطه استان و سایر مسئولین اداره کل و اداره آموزش و پرورش شهرستان ابهر در محل هنرستان باقرالعلوم (ع) برگزار گردید.

کد مطلب: ۹۹۰۰۱۸
لینک کوتاه کپی شد
در تدوین هر برنامه و فعالیتی بایستی اثرات مثبت آن در سطح مدرسه محسوس باشد

بهرامی با اشاره به جایگاه و اهمیت آموزش های فنی و مهارتی گفت: آموزش های فنی و مهارتی نقش به سزایی در تحقق ساحت های شش گانه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش دارند و ساحت تربیت اقتصادی و حرفه ای، علمی و فناوری، هنری و زیباشناختی مهمترین جلوه گاه فعالیت های مهارتی و فنی و حرفه ای است.

بهرامی افزود: رویکرد اصلی آموزش متوسطه استان، عملیاتی کردن سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و اجرای متوازن ساحت های شش گانه آن در سطح مدارس است.

وی در ادامه با اشاره به این که از 131راهکار عملیاتی سند تحول بنیادین 80 راهکار عملیاتی مربوط به دانش آموزان و معلمان می باشد، نقش این عزیزان را در تحقق اهداف سند تحول بنیادین بی بدیل دانست و افزود: در تدوین هر برنامه و فعالیتی بایستی اثرات مثبت آن در سطح مدرسه محسوس باشد.

این مقام مسئول با اشاره به توسعه متوازن و بین شاخه ای اظهار داشت: در این راستا بایستی با سعه صدر و استعانت از ظرفیت و امکانات و منابع انسانی در جهت بهبود و ارتقاء شاخص استان در این زمینه تلاش کرد.

معاون آموزش متوسطه استان در پایان، ایجاد پیوند مستمر بین اولیاء و مراکز هنرستانی را در جهت معرفی اهمیت و جایگاه رشته های فنی و مهارتی لازم و ضروری دانست.

شایان ذکر است در این مراسم از رتبه های برتر مسابقات علمی کاربردی هنرستان های کاردانش شهرستان ابهر تجلیل به عمل آمد.حضور در هنرستان های باقرالعلوم(ع)، امیرالمومنین و حضرت رقیه و بازدید از پروژه خیر ساز هنرستان صائین قلعه و شرکت در جلسه مدیران هنرستان های فنی و حرفه ای و کار و دانش و کشاورزی از دیگر برنامه های حضور معاون آموزش متوسطه استان در این شهرستان بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار