تداوم رکوردشکنی شاخص بورس در تالار بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی

ارومیه (پانا) - مدیر بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی گفت: علیرغم افزایش شاخص بورس، هفته گذشته معاملات سهام با نزدیک به ۴۵۴ میلیارد و ۲۹۱ میلیون ریال خرید و فروش سهام ثابت ماند.

کد مطلب: ۹۹۰۰۱۷
لینک کوتاه کپی شد
تداوم رکوردشکنی شاخص بورس در تالار بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی

وحید جوادی اظهار کرد: در هفته گذشته، پس از چند هفته افزایش معاملات در تالار بورس حجم معاملات در حدود نزدیک به ۴۵۴ میلیارد و ۲۹۱ میلیون ریال توقف کرد و به تعداد بالغ بر ۶۹ میلیون و ۱۶۶ هزار برگ اوراق اسناد خزانه اسلامی، سهم و حق تقدم از سهام شرکت‌های بورسی و فرابورسی در بورس استان خرید و فروش شد.

او افزود: سهم خرید و فروش سهام نیز در تالار بورس استان تقریبا مساوی بود به طوری که ۴۹ درصد از سهم معاملات به خرید و ۵۱ درصد نیز به فروش سهام اختصاص یافت.

جوادی از رکورد شکنی مجدد در شاخص در تالار بورس استان نیز خبر داد و افزود: در هفته گذشته شاخص بورس استان با حدود ۱۰ هزار و ۷۶۶ واحد افزایش یافت از مرز ۳۶۱ هزار واحد گذشت و به ۳۶۱ هزار و ۸۸ واحد رسید.

مدیر بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی ادامه داد: شاخص کل بازار فرابورس نیز تحت تاثیر این افزایش با ۱۳۱ واحد افزایش نسبت به هفته قبل به رقم ۴ هزار و ۶۶۲ واحد رسید.

او بیان کرد: در طول هفته گذشته ۱۲ کارگزار از ۱۶ ایستگاه معاملاتی، سهام و حق تقدم ۳۲۸ شرکت را در تالار بورس ارومیه معامله کردند که شرکت کارگزاری نیروگاهی ایران بیشترین ارزش معاملاتی تالار بورس منطقه را با ۵ درصد به خود اختصاص داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار