2 هزار و 262 متقاضی تصدی منصب قضاء به رقابت با یکدیگر پرداختند

کرمان(پانا) - رئیس کل دادگستری کل استان کرمان از برگزاری آزمون جذب تصدی منصب قضاء خبر داد و گفت: این آزمون به صورت همزمان در سه استان کرمان،سیستان وبلوچستان و هرمزگان برگزار می شود.

کد مطلب: ۹۹۰۰۰۴
لینک کوتاه کپی شد
2 هزار و 262 متقاضی تصدی منصب قضاء به رقابت با یکدیگر پرداختند

یدالله موحد در حاشیه بازدید از آزمون جذب تصدی منصب قضاء در کرمان اظهار کرد: در این آزمون یک هزار 2هزار و 262نفر مرد و زن به رقابت بایکدیگر می پردازند.

او با اشاره به اینکه در مجموع یک هزار و 544نفر از شرکت کنندگان مرد و مابقی خانم هستند،افزود: محل آزمون در هر سه استان، دانشگاه آزاد اسلامی مرکز از آن استان می باشد.

رئیس شورای قضائی استان‌کرمان گفت: استان های کرمان به ترتیب با یک هزار و 329نفر، هرمزگان582 نفر و سیستان وبلوچستان با 351 شرکت کننده بیشترین شرکت کننده را دارند.

رئیس کل دادگستری کل استان کرمان با اعلام اینکه نرم افزار ثبت نام این آزمون توسط معاونت فناوری اطلاعات دادگستری کرمان طراحی شده است،افزود: کلیه امور اجرایی این آزمون با محوریت دادگستری استان کرمان و با نظارت معاونت منابع انسانی قوه قضاییه می باشد.

او اعلام کرد: افرادی که موفق به کسب نمره قبولی در آزمون کتبی بشوند ، برای انجام تست شخصیت و مراحل گزینش دعوت خواهند شد و درنهایت در مناطق محروم این سه استان مشغول به امر خطیر قضاوت می شوند.

رئیس کل دادگستری استان همچنین گفت: آزمون جذب کارشناسان رسمی دادگستری در استان کرمان برگزار و در این آزمون بالغ بر 2 هزار نفر در 56 رشته تخصصی به رقابت بایکدیگر می پردازند.

او اعلام کرد: افرادی که موفق به کسب نمره قبولی در آزمون کتبی بشوند ، با توجه به نیاز اعلام شده از سوی دادگستری کل استان و کانون کارشناسان برای آزمون عملی و مصاحبه شفاهی دعوت خواهند شد.

موحد اظهار کرد: داوطلبین پس از طی مراحل آزمون وارد دوره یک ساله کارآموزی می شوند و پس از گذراندن این دوره به عنوان کارشناس رسمی دادگستری انجام وظیفه خواهند نمود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار